Ikke i bruk
Forumet er livet
Men du har gode sjenser til fine premier alikevel. Er jo 9 premier med eneste kravet å være på topp 100 listenJeg orker ikke fult kjør iallefall ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du har gode sjenser til fine premier alikevel. Er jo 9 premier med eneste kravet å være på topp 100 listenJeg orker ikke fult kjør iallefall ;-)
Vet ;-)Men du har gode sjenser til fine premier alikevel. Er jo 9 premier med eneste kravet å være på topp 100 listen
Velkommen tilbake! Mange fine premier denne måneden. Bare å skravle i vei
Blir spennende å se daKlatret meg helt til topp. Klarer jeg bli der tro?
Blir veldig spennendeBlir spennende å se da
Blir veldig spennende
Når ble det oppdatert sist?Jeg er 3-400 innlegg bak så tviler på at jeg tar deg igjen ihvertfall
Når ble det oppdatert sist?
Kan jo hende du er høyere oppe enn du tror daCa halv 9, så er vel en god halvtime til neste og
Gjenstår å seKlatret meg helt til topp. Klarer jeg bli der tro?
To innlegg mer enn meg har duCa halv 9, så er vel en god halvtime til neste og
Kan jo hende du er høyere oppe enn du tror da
Det blir vi helt klartDere er veldig flinke skravlere altså. Får dere noe ut av skravlingen? Blir dere kjent med hverandre?
Dere er veldig flinke skravlere altså. Får dere noe ut av skravlingen? Blir dere kjent med hverandre?
Det blir vi.Dere er veldig flinke skravlere altså. Får dere noe ut av skravlingen? Blir dere kjent med hverandre?
Ronja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fallKlatret meg helt til topp. Klarer jeg bli der tro?
Blir kjent med mange kjekke damerDere er veldig flinke skravlere altså. Får dere noe ut av skravlingen? Blir dere kjent med hverandre?