Titter du innom her

Får ikke til å pumpe jeg, så fort hun sovner og jeg har lagt hun i grinda så våkner hun fem min etterpå, rett på puppen, skifte bleie og rett på puppen igjen.... Hurra!

Mannen lager taco, mens jeg ligger på sofaen å koser med lille <3 herlig fredag :-D

Amme amme amme.
Skal snart i seng, for skal tidlig opp i måro. Julahandel med mannen og begge ongane + henta den "nye", fine bilen min :)

Amme amme amme.
Skal snart i seng, for skal tidlig opp i måro. Julahandel med mannen og begge ongane + henta den "nye", fine bilen min :)
Har en som henger i puppen i dag jeg og. Holdt på litt i natt og i hele dag, utenom når vi var en tur på senteret.
Kos deg med shopping og henting av bil i morgen :)

Har en som henger i puppen i dag jeg og. Holdt på litt i natt og i hele dag, utenom når vi var en tur på senteret.
Kos deg med shopping og henting av bil i morgen :)
Takk takk. Håpe minien smart har tenkt å sova...våkne t igjrn så snart han blir kobla frå...ligge i sengo å amme :p

Natta er her og ammet litt før en fornøyd baby sovnet ved min side :) venter litt på å legge henne over :)elsker å ligge med kinnet inntil puppen og da sovner hun fort. Fennikelte gjorde susen for hennes mage :)

Nattamming nr 1 nærmer seg slutten, lille ligger på brystet mitt og holder på å sovne ♥
Han sov like greit fra 22-02.45 inatt han :p
Da våkna jeg med den vondeste puppen noensinne, så fikk pumpa ut 40ml før han gomla i seg etterpå, nå føles puppene "normale" igjen.

Mini sovna endelig til slutt i natt og har vært flink å sovd 3,5 timer før vi nå spiser :) Håper han har planer om å sove igjen når vi er ferdige ;)

En helt normal morgen.. To barn i senga og en hund som smisker fælt for å bli med!! Den minste ammes mens papsen og storebror bøller og baser! :)

Tusen takk søtiser! Har vært så heldig å få sove helt til nå, med matepauser hver tredje time- men fortsatt :D Og nå står mannen å lager bursdagsfrokost til meg <3

Barneselskapet vel overstått! No er det å lade opp til familieselskap i morga! Må støvsuge huset og vaske litt ikveld kanskje! Trøtt

Mini har sovet seg gjennom besøket- typisk :P Redd for at det er en liten en som blir mye våken i natt! Men men, en rolig kveld med en fornøyd kar gjør heller ikke noe :)

Mini har sovet seg gjennom besøket- typisk :P Redd for at det er en liten en som blir mye våken i natt! Men men, en rolig kveld med en fornøyd kar gjør heller ikke noe :)
Her også :) men hittils er hun fortsatt veldig trøtt og sovnet raskt igjen. Så ja spent på natta her selv :) en fornøyd baby er aldri å forakte ;)

Tusen takk søtiser! Har vært så heldig å få sove helt til nå, med matepauser hver tredje time- men fortsatt :D Og nå står mannen å lager bursdagsfrokost til meg <3
Gratulerer med dagen igår! :D

Back
Topp