Så deilig!Sovet til nå! Gudbevares...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig!Sovet til nå! Gudbevares...
Har en som henger i puppen i dag jeg og. Holdt på litt i natt og i hele dag, utenom når vi var en tur på senteret.Amme amme amme.
Skal snart i seng, for skal tidlig opp i måro. Julahandel med mannen og begge ongane + henta den "nye", fine bilen min![]()
Takk takk. Håpe minien smart har tenkt å sova...våkne t igjrn så snart han blir kobla frå...ligge i sengo å ammeHar en som henger i puppen i dag jeg og. Holdt på litt i natt og i hele dag, utenom når vi var en tur på senteret.
Kos deg med shopping og henting av bil i morgen![]()
Birthdaygirl? Happy birthday to yooooouuuuu!!!Tre timer til med søvnEr vel dette som er bursdagsgaven min fra lille A <3
Gratulerer med dagen!!! Hurra for degTre timer til med søvnEr vel dette som er bursdagsgaven min fra lille A <3
Tre timer til med søvnEr vel dette som er bursdagsgaven min fra lille A <3
Gratulera så mykje med dagenTre timer til med søvnEr vel dette som er bursdagsgaven min fra lille A <3
Her ogsåMini har sovet seg gjennom besøket- typiskRedd for at det er en liten en som blir mye våken i natt! Men men, en rolig kveld med en fornøyd kar gjør heller ikke noe
![]()
Gratulerer med dagen igår!Tusen takk søtiser! Har vært så heldig å få sove helt til nå, med matepauser hver tredje time- men fortsattOg nå står mannen å lager bursdagsfrokost til meg <3