Visning er slitsomt når alle som skal dit må ta med seg alle fetterne og kusinene sine, samt alle barna sine -,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kan fort bli litt trangt om plassen da jaVisning er slitsomt når alle som skal dit må ta med seg alle fetterne og kusinene sine, samt alle barna sine -,-
Haha, kan fort bli litt trangt om plassen da jaMen utenom store folkemengder, gikk visningen bra??
![]()
Lykke til!Joda, men det var mye småpjusk som jeg er redd kan bli store utgifter over tid :-/ Såe... tror ikke vi slår til. På det andre huset vi var på var det bare lugubert fra ende til annen
Så vi har et tredje i sikte nå som vi vet er 100% bra, satser på at det er the one!
Husjakt er så spennendeTakk![]()
Ja nei da er det ikke noe vits i å slå tilJoda, men det var mye småpjusk som jeg er redd kan bli store utgifter over tid :-/ Såe... tror ikke vi slår til. På det andre huset vi var på var det bare lugubert fra ende til annen
Så vi har et tredje i sikte nå som vi vet er 100% bra, satser på at det er the one!
Masse lykke tilJoda, men det var mye småpjusk som jeg er redd kan bli store utgifter over tid :-/ Såe... tror ikke vi slår til. På det andre huset vi var på var det bare lugubert fra ende til annen