Titter du innom her

Haha, kan fort bli litt trangt om plassen da ja ;) Men utenom store folkemengder, gikk visningen bra?? :D

Joda, men det var mye småpjusk som jeg er redd kan bli store utgifter over tid :-/ Såe... tror ikke vi slår til. På det andre huset vi var på var det bare lugubert fra ende til annen :(
Så vi har et tredje i sikte nå som vi vet er 100% bra, satser på at det er the one!

Joda, men det var mye småpjusk som jeg er redd kan bli store utgifter over tid :-/ Såe... tror ikke vi slår til. På det andre huset vi var på var det bare lugubert fra ende til annen :(
Så vi har et tredje i sikte nå som vi vet er 100% bra, satser på at det er the one!
Lykke til!:D

Her har besta vore oppom ein liten tur, so eg har fått pikekyss i ovnen og lagt ungane :) skal ha bursdag her i hus i helga, so godt å få unna litt. I morga håper eg på å få laga boller :) fredag skal eg og bursdagsguten lage sjokoladekake og muffins til barneselskapet lørdag! So får eg sjå kar eg får laga snickerskake! Reknar med mamma og søstrene mine kjem med kake om da trengst meir :)

Ja nei da er det ikke noe vits i å slå til ;) Alle gode ting er tre vettu, lykke til :):)

Masse lykke til :)

What?! Sovebaby allerede?? :D

Haar vært oppe å gjort jentungen klar for barnehagen, så kom mannen heimom og henta ho :)

Trøøøtt... sov nå lille bajas! Mamma liker de to timene på øyet nå på kvisten...

God morgen!
Mini har sovet minimalt i natt, så mannen sto opp med han kl 07 og lot meg sove til 10, deilig!

Man lærer noe nytt hver dag, og dagens/gårdagens lærdom er at det lille trollet mitt får IKKE sove 4t dupp fra 19-23 i armene på noen. Da sover han DÅRLIG på natta og jeg må sitte oppe fra 6-9 på morningen med et overtrøtt troll -,-

God morgen :) Her er det second breakfast på lille frøkna og formiddagslur på overnattingsbesøket (venninna mi som har med seg babyen sin :) )

God morgen!
Kun sovet fire timer i natt, så er litt tung i hodet i dag. Men er fult i gang med å planlegge dåp :D

Back
Topp