Titter du innom her

Goood morgen! Jeg har sovet så godt i natt, så nå er det bare å komme seg opp og starte dagen :)

Trøøøøøøøtt! -.- My gad hvordan skal jeg klare å gjøre noe idag..

Fikk endelig rota meg til å bestille jeg også. Gikk for en fra glammom. Spent!

Nais! Jeg endte opp med en kjedelig en uten spiler som forhåpentligvis er god å sove med.

Nais! Jeg endte opp med en kjedelig en uten spiler som forhåpentligvis er god å sove med.
Har tre sånne, dvs jeg har kun sånne :P Ha ha! Den jeg bestilte nå er uten spiler, veldig spent på den! Ville ha en litt sexy bh for mannen min, han savner sexy tror jeg.

Lurer på å trille meg ein tur! Må berre få i meg litt lunsj først! Litt skiftandes vêr her idag!

Har tre sånne, dvs jeg har kun sånne :P Ha ha! Den jeg bestilte nå er uten spiler, veldig spent på den! Ville ha en litt sexy bh for mannen min, han savner sexy tror jeg.
Tror ikke min har begrep om sexy lenger :p

Spørs om "neste" må bli en litt finere en :)

Testa nesesugern på baby igår! Lo så jeg grein av uttrykket på poden når jeg stakk det opp i nesa på han! Fikk ut noen svære buser, så nå er snorkinga borte :D

Hvilken nesesuger bruker du?
Hadde en til storesøster, men den var ubrukelig.

:)

Me har denne. Blei brukt ein del på storesøster. Heilt rein å bruka, og bytte tuppen for kvar gong, så sleppe masse vasking og styr :)

Vedlegg

• otri-baby-packshot.jpg
    otri-baby-packshot.jpg
    43,6 KB · Visninger: 7

Me har denne. Blei brukt ein del på storesøster. Heilt rein å bruka, og bytte tuppen for kvar gong, så sleppe masse vasking og styr :)

Vi har samme som Lindakbj :) Sprayen venter vi med til han er 3mnd, men sugern funker fint uten :)

Den har jeg lest mye godt om!

Tror ikke min har begrep om sexy lenger :p

Spørs om "neste" må bli en litt finere en :)

Her er mannen fornøyd med de i blonder fra Lindex :D kombineres dem med en matchende truse og en liten silkekimono (ammevennlig) så er'n solgt :D blir ikke så ofte da, den kimonoen blir jo full av melk på no-time -,-

Mammo e sulten,
beibien søve,
middagen e ferdig,
men mannen og jentungen blir forsinka...då e da greit med ein Go morgen youghurt :P

Mannen ler av meg fordi jeg "drikker så høyt" (lager lyd). Har ikke helt skjønt det, men snuppa mi holder på på samme vis, så nå skjønner jeg det litt mer :P

Back
Topp