Goood morgen! Jeg har sovet så godt i natt, så nå er det bare å komme seg opp og starte dagen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk endelig rota meg til å bestille jeg også. Gikk for en fra glammom. Spent!
Har tre sånne, dvs jeg har kun sånneNais! Jeg endte opp med en kjedelig en uten spiler som forhåpentligvis er god å sove med.
Tror ikke min har begrep om sexy lengerHar tre sånne, dvs jeg har kun sånneHa ha! Den jeg bestilte nå er uten spiler, veldig spent på den! Ville ha en litt sexy bh for mannen min, han savner sexy tror jeg.
Testa nesesugern på baby igår! Lo så jeg grein av uttrykket på poden når jeg stakk det opp i nesa på han! Fikk ut noen svære buser, så nå er snorkinga borte![]()
Me har denne. Blei brukt ein del på storesøster. Heilt rein å bruka, og bytte tuppen for kvar gong, så sleppe masse vasking og styrHvilken nesesuger bruker du?
Hadde en til storesøster, men den var ubrukelig.
![]()
Hvilken nesesuger bruker du?
Hadde en til storesøster, men den var ubrukelig.
![]()
Me har denne. Blei brukt ein del på storesøster. Heilt rein å bruka, og bytte tuppen for kvar gong, så sleppe masse vasking og styr![]()
Den har jeg lest mye godt om!Me har denne. Blei brukt ein del på storesøster. Heilt rein å bruka, og bytte tuppen for kvar gong, så sleppe masse vasking og styr![]()
Vi har samme som LindakbjSprayen venter vi med til han er 3mnd, men sugern funker fint uten
![]()
Tror ikke min har begrep om sexy lenger![]()
Spørs om "neste" må bli en litt finere en![]()
Har tre sånne, dvs jeg har kun sånneHa ha! Den jeg bestilte nå er uten spiler, veldig spent på den! Ville ha en litt sexy bh for mannen min, han savner sexy tror jeg.
Kjøpt på apotek?
Takk for svar begge to!![]()
God kveld!Innom på besøk fra septembergo kveld folkens
![]()