I dag har mannen invitert meg på "babykino" i mannehulen, så vi har kjøpt inn litt godt og skal ha skikkelig lørdagskos
(han har bygd kino i kjelleren)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har mannen invitert meg på "babykino" i mannehulen, så vi har kjøpt inn litt godt og skal ha skikkelig lørdagskos(han har bygd kino i kjelleren)
Hehe, praktisk med en slik huleHan har hjemmekino som hobby, så passer fint å ha et rom til det istedet for gigastore høytalere i stua
hihi!
Vis vedlegget 86156
Tror lille A gleder seg til fremtidige barnebursdager her![]()
Hehe ja, tror nok detBlir nok stas å ta gutta med på besøk etter skolen å smugtitte på pappas hjemmekino![]()
God bedring til deg <3Jeg begynner å bli forkjøla :/
Takk søta! Våkner med halsvondt, nyser og snørrer.. og jeg som nesten ikke er ute av døra!God bedring til deg <3
Kjedelig! Håper du kommer deg fort! <3Takk søta! Våkner med halsvondt, nyser og snørrer.. og jeg som nesten ikke er ute av døra!![]()
Syns nesesuger virker dritekkeltTesta nesesugern på baby igår! Lo så jeg grein av uttrykket på poden når jeg stakk det opp i nesa på han! Fikk ut noen svære buser, så nå er snorkinga borte![]()
Syns nesesuger virker dritekkeltGlad jeg ikke har hatt behov for det enda
Hehe.. Jeg bestilte meg også en ny ammebh i gårHi hi
ÆÆH jeg må ha flere bh'er! Hjelper ikke med innlegg når det renner før jeg rekker å rekker å legge på plass gulpekluten under puppen! I sta kom det morsmelk i tøysofaen fordi snuppelure slapp puppen med utdrivningsrefleks i full gang.. Både hu, klærne og sofaen ble dynka. Fint!![]()
Fikk endelig rota meg til å bestille jeg også. Gikk for en fra glammom. Spent!Hehe.. Jeg bestilte meg også en ny ammebh i går![]()