Tirsdagsskravling..

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
For en mega d****natt:mad::oops::( Emmeth var våken fra 2 til halv 6, sovna endelig også vekker mannen han med ett smell i utgangsdøren når han dro halv 7:mad::mad::mad::mad: Fader.. kjenner at det ikke er min dag idag. Føler meg uggen og sår hals og med en liten survegutt som ikke vil sove. Og naboen bygger garasje 10 meter vekk fra soveromsvinduet til emmeth. Prøve og helle i meg noen kaffekopper, vel:p;):D
Ha en finers dag, jenter:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

God morgen! :) (..tross alt) ;)
Ikke noen super natt her heller. Asle har hatt lyst å stå opp sånn ca en gang i timen siden kl 3 i natt, så det har ikke blitt mye søvn her heller. Håper du kan få hvilt deg utpå dagen når Emmeth skal sove. :) Og så håper jeg virkelig han blir i bedre form så vi kan få møte dere på torsdag! :) Håper dere får en fin dag tross crappy natt!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

For en mega d****natt:mad::oops::( Emmeth var våken fra 2 til halv 6, sovna endelig også vekker mannen han med ett smell i utgangsdøren når han dro halv 7:mad::mad::mad::mad: Fader.. kjenner at det ikke er min dag idag. Føler meg uggen og sår hals og med en liten survegutt som ikke vil sove. Og naboen bygger garasje 10 meter vekk fra soveromsvinduet til emmeth. Prøve og helle i meg noen kaffekopper, vel:p;):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Usj!! Trasig når natta er så dårlig.:( Håper dere får slappa av godt i dag og at formen deres blir bedre. Kos deg med kaffekoppene!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke noen super natt her heller. Asle har hatt lyst å stå opp sånn ca en gang i timen siden kl 3 i natt, så det har ikke blitt mye søvn her heller. Håper du kan få hvilt deg utpå dagen når Emmeth skal sove. :) Og så håper jeg virkelig han blir i bedre form så vi kan få møte dere på torsdag! :) Håper dere får en fin dag tross crappy natt!! :)

Ojj da, hatt en omtrent like koselig natt dere ser jeg;):p Er han ikke i form eller mente han bare at "nå skal vi stå opp, mamsen"?;)
Jeg har lært meg det at med ett par 3 kaffekopper går ALT;) Joda, har en fin morgen på tross av lite søvn. Emmeth sovna igjen virker det som, så lar han sove litt:) Han sov ikke i det hele tatt på dagen igår heller, så han var bra trøtt. Og våkna igår kveld halv 9, så tok han opp og fikk i han en flaske med mme og litt fangkos med mamma<3
Idag er det absolutt nothing som skjer annet enn husarbeid og kos med Emmeth`n:)
Jaaaah, vil veldig gjerne være med og møtes:D Hadde vært så kos og endelig få møtt både store og små:D

Gira på å stå opp Asle-tassen da? Det er ikke alltid like koselig med små AA-mennesker.:p Håper dere også får en rolig dag med masse kos og avslapning. :)

Usj!! Trasig når natta er så dårlig.:( Håper dere får slappa av godt i dag og at formen deres blir bedre. Kos deg med kaffekoppene!;)

Tusen takk, søta:)
Hehe, tro meg, det gjør jeg også;) Kaffe kurerer gruff, iallfall morgengrettengruff:D^^
Hva skal dere idag? Forelesning?

Jadda, byggingen er igang og de står og hamrer til krampa tar dem.. Da våkner nok minsten ila 10 min! :o

1383636042263.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

God morgen (eller ikke - alt etter som) :)
Her var vesla urolig mellom 22-23 og gråt sårt i søvne. Tok henne opp og kosa henne, så da sovna hun på skuldra mi. Kjærleik!!! Godt for mammaen også.♡
I dag er Jenny litt pjusk med en forhøyet temperatur (37.7) og det er rart hvor varmt det føles! Hun ligger normalt på 36.5-37, og har bikka 38 én gang. Dm henta henne nå slik at jeg får deltatt på siste (!!!) ordinærforelesning før eksamen, men jeg ga beskjed om at jeg ville ha henne hjem om formen blei dårligere.

Ha en fin dag!!!

Tusen takk, søta:)
Hehe, tro meg, det gjør jeg også;) Kaffe kurerer gruff, iallfall morgengrettengruff:D^^
Hva skal dere idag? Forelesning?
Jeg er usikker på effekten av kaffe for mitt vedkommende, men bare jeg får dekt behovet så går det bedre. Placebo..;)
1383638165662.jpg

Forelesning i dag, ja!
Har vært uheldige med syke forelesere og lite flinke vikarer så dette er repetisjon, men det trengs! Jeg kan nemlig ingenting om dette og skal levere ei oppgave i temaet på søndag. Håhåhåhååå...:p

God morgen (eller ikke - alt etter som) :)
Her var vesla urolig mellom 22-23 og gråt sårt i søvne. Tok henne opp og kosa henne, så da sovna hun på skuldra mi. Kjærleik!!! Godt for mammaen også.♡
I dag er Jenny litt pjusk med en forhøyet temperatur (37.7) og det er rart hvor varmt det føles! Hun ligger normalt på 36.5-37, og har bikka 38 én gang. Dm henta henne nå slik at jeg får deltatt på siste (!!!) ordinærforelesning før eksamen, men jeg ga beskjed om at jeg ville ha henne hjem om formen blei dårligere.

Ha en fin dag!!!

God bedring til jenny:) Håper formen hennes ikke forverres:) åååh, så herlig:rolleyes: sjeldent de sovner på skuldern nå som de har blitt så store;) Ha en fin dag på forelesning og måtte infoen sette seg fast:p;):cool::D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

God bedring til jenny:) Håper formen hennes ikke forverres:) åååh, så herlig:rolleyes: sjeldent de sovner på skuldern nå som de har blitt så store;) Ha en fin dag på forelesning og måtte infoen sette seg fast:p;):cool::D

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Ja, dét er sjeldent, så man må bare nyte det når man kan.:) Fikk beskjed om at formen hennes ikke var særlig god nå, så da kommer hun hjem.. Første gangen hun er syk dette. Lille bæbisen min.♡

Søren og. Appen klikka. Stakkars, synd hu blei verre i formen og er blitt syk:( Første gangen hu er syk?:eek: må si meg imponert. Synd hu blei syk nå, men været og temperaturene svinger sånn så ikke rart de små blir syke:( God bedring til Jenny:)

Søren og. Appen klikka. Stakkars, synd hu blei verre i formen og er blitt syk:( Første gangen hu er syk?:eek: må si meg imponert. Synd hu blei syk nå, men været og temperaturene svinger sånn så ikke rart de små blir syke:( God bedring til Jenny:)
Takk for det!:)
Ja, hun har vært overraskende frisk, noe vi har satt stor pris på. Håper sykdommen går fort over, for jeg starter i praksis på mandag.:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Huff, det høres ikke særlig godt ut nei:( Håper neste natt blir bedre for dere.

Heisann

Håper småsnuskene sover bedre neste natt:-)

Jeg trodde nasse hadde klart å venne seg til vintertid,men den gang ei, sov ikke i barnehagen i går og våknet tidligere i dag.
Hun var så sur når hun kom hjem i går stakkars.

Skal innom jobben snart, må levere den siste sykmeldingen.

Heihei!
Jeg ligger langflat på sofaen, helt utkjørt etter legetur med snuppa (sjekka opp for astma) og levert henne i bhg. Verker i kroppen, skjelver og er uvel :( Fikk også beskjed om at det går omgangssyke i bhg :eek: Vurderte å ta snuppa med hjem igjen, bare for å slippe smitte o_O Svigermor skal hente Hermine for meg idag, så slipper jeg å dra meg opp av sofaen og ut igjen!

Heihei!
Jeg ligger langflat på sofaen, helt utkjørt etter legetur med snuppa (sjekka opp for astma) og levert henne i bhg. Verker i kroppen, skjelver og er uvel :( Fikk også beskjed om at det går omgangssyke i bhg :eek: Vurderte å ta snuppa med hjem igjen, bare for å slippe smitte o_O Svigermor skal hente Hermine for meg idag, så slipper jeg å dra meg opp av sofaen og ut igjen!

Huff, masse god bedring, håper dere slipper unna omgangssyken:(

Ja, dét er sjeldent, så man må bare nyte det når man kan.:) Fikk beskjed om at formen hennes ikke var særlig god nå, så da kommer hun hjem.. Første gangen hun er syk dette. Lille bæbisen min.♡

Masse god bedring til Jenny:-)

Back
Topp