Tirsdagsskravling..

God kveld :)
idag sto jeg opp kl 11:eek::D
etter stell av jentene og mating av Leoh,
så la jeg og lillebror oss kl 8 :)
har vært på helsestasjon med han idag og han veier nå 4,5 kg:D lagt på seg 1,1 kg siden vi dro hjem fra sykehuset;):)

Nå er jentene i seng, og jeg skal kose meg med kaffe og tv! Hotel cæsar, ylvis, farmen og the big bang theory som står på tv-menyen :P:D (så får vi se hvor mye av det jeg får sett:P)

Ønsker dere alle en fin kveld :)

☆★hilsen meg★☆

Så kjedelig å lese om nettene dere har hatt :o
Og ikke noe moro med syke unger :(

Her har dagen flydd av gårde. Med levering av T i bhg, Lillebror og jeg på barnetreff , henting av T og henting av mannen :p :D
Og så middag og turn!
Lillebror sovnet før T og jeg kom hjem fra turn, uten pupp eller melk. Tror det skal gå greit, men han har ikke spist så godt i dag. Så da forbereder jeg meg på litt mating i natt :p
Nå har vi kost oss med litt kakao og T skal snart i seng!

Funker det fint med bading og feber hos dere?:) Jeg har ikke gjort det på barna, for har gjort det på meg selv én gang:P frøys sånn pga feber, så tok meg meg lang varm dusj (noe som var utrolig godt)..meeen frøys 10 ganger verre etterpå :P haha..

☆★hilsen meg★☆
Virker ikke som at det gjør noe her, nei..:) Nå sover hun på skinn og i ullpysj, og det regulerer temperaturen hennes utrolig godt. Har vært oppe og sjekka henne noen ganger etter at hun sovna, og hun har det bra.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja har nok mye å si ;) Emira var ikke syk én gang før hun begynte i bhg ;) det kan nok hende jenny har arvet det fra dere :D håper det;) et godt imunnforsvar gjør jo ikke noe :P

☆★hilsen meg★☆
Nei, det kommer godt med det asså!!:) Iallfall i disse tider..
Jeg pleier å gå på en skikkelig forkjølelsessmell i løpet av senhøsten, men krysser fingrene for at jeg slipper unna i år. Har ikke tid til å ligge syk!!;)

Så kjipt at du har hatt en så dårlig natt :( håper dagen har blitt bra forde ;) god bedring med halsen din! <3

☆★hilsen meg★☆

Har hatt en fin dag fordet om lite søvn:) Jeg og Emmeth`n har kost oss, vi:) Meeen han er jaggu meg ikke blid om dagen og 3 jekselen er på vei ut og virker generelt ikke i form:( Og jeg selv hanker noe og, men skal ikke klage:) Idag har vi spist hjemmelaga medisterkaker med kokte poteter, brokkoli, gulrøtter og brun saus:) Emmeth spiste MYE:D

Virker ikke som at det gjør noe her, nei..:) Nå sover hun på skinn og i ullpysj, og det regulerer temperaturen hennes utrolig godt. Har vært oppe og sjekka henne noen ganger etter at hun sovna, og hun har det bra.;)

Hehe er nok bare jeg som har skremt meg selv :P men tror jeg hadde høy feber den gangen;) så godt at hun har det bra!:) håper hun sover hele natten og er feberfri imårra!;):)

☆★hilsen meg★☆

Nei, det kommer godt med det asså!!:) Iallfall i disse tider..
Jeg pleier å gå på en skikkelig forkjølelsessmell i løpet av senhøsten, men krysser fingrene for at jeg slipper unna i år. Har ikke tid til å ligge syk!!;)

Samme her.. blir jeg syk, så er det stort sett bare forkjølelser om høsten og vår:)
Haha får håpe du slipper unna! Du får be kroppen din om å forberede seg godt på bakterier, siden du ikke har tid til sånt tull :P:)

☆★hilsen meg★☆

Har hatt en fin dag fordet om lite søvn:) Jeg og Emmeth`n har kost oss, vi:) Meeen han er jaggu meg ikke blid om dagen og 3 jekselen er på vei ut og virker generelt ikke i form:( Og jeg selv hanker noe og, men skal ikke klage:) Idag har vi spist hjemmelaga medisterkaker med kokte poteter, brokkoli, gulrøtter og brun saus:) Emmeth spiste MYE:D

Ikke alltid gøy med sure barn:P har hatt en del av dem iløpet av årene..og verst har det vært når jeg har vært gravid:P
Får håpe han får sin siste jeksel ganske snart da, siden de er så godt igang;) så kansje den gamle Emmeth'n kommer tilbake:D
Mmmm for en god middag:D flinka!;)
Jeg lagde medisterkaker for første gang i fjord (desember)..og skal lage igjen i år:) er flere som vil ha, så må lage så mye, så har sagt at de får vente til desember:P hahah..

☆★hilsen meg★☆

Så bra han spiste godt :D

Haha klarte å sende før jeg hadde fått skryte av hvor flink Emmeth var som spiste masse:D det er jo såå bra siden han har spist dårlig i det siste;):D

☆★hilsen meg★☆

God bedring til deg! Håper snuppa slipper unna omgangssyke;)
Når får dere svar ang astmaen?

☆★hilsen meg★☆
Når vi har testa ut astmamedisin noen uker og sett om det hjelper :p ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God kveld :)
idag sto jeg opp kl 11:eek::D
etter stell av jentene og mating av Leoh,
så la jeg og lillebror oss kl 8 :)
har vært på helsestasjon med han idag og han veier nå 4,5 kg:D lagt på seg 1,1 kg siden vi dro hjem fra sykehuset;):)

Nå er jentene i seng, og jeg skal kose meg med kaffe og tv! Hotel cæsar, ylvis, farmen og the big bang theory som står på tv-menyen :P:D (så får vi se hvor mye av det jeg får sett:P)

Ønsker dere alle en fin kveld :)

☆★hilsen meg★☆
Jøsses, skal si lillemannen din har matvett!!! :D herlig! Hvordan er formen hans da?

Herlig når dem iallfall spiser godt tross laber form ellers! Det hjelper på ;) Hermine er også veldig glad i all slags farsemat ;)

Synes det er bra dere fikk medisin. Man ser som regel fort om det fungerer eller ikke. FIkk dere Ventoline og Flutide?
Dere fikk sikkert beskjed om munnskylling/ drikking etter medisin. Men noe vi aldri fikk beskjed om var at kortisonen kunne gå hardt utover tennene. Og jeg som var så bastant på at T IKKE skulle ha fluortabletter fordi jeg har lært at det holder med fluor i tannkrem med mindre tennene er mindre utsatt - fikk kjeft av tannlegen ved 3 årsbesøket fordi han i aller høyeste grad burde fått fluor utenom hele veien. Såe.. Lillebror har begynt å få fluortablett, selvom han heldigvis ikke trenger medisnen så ofte!
bare et lite tips...

Krysser fingre for at hun ikke har astma! Og hvis hun skulle hatt det, så håper jeg hun vokser fra det :)

☆★hilsen meg★☆

Jøsses, skal si lillemannen din har matvett!!! :D herlig! Hvordan er formen hans da?

Ja, til og med helsesøster måtte le litt når jeg sa at han sluker 120ml 7-9 ganger i døgnet:P hehe.. fomen hans er bra, men har vært litt snørrete bare..og det har plaget han litt fordi det kommer i halsen sånn at han har måtte hoste litt.. men er myyyye bedre idag:D

☆★hilsen meg★☆

Så bra dere fikk noe for det, hva slags medisin var det? Her har hostinga tatt seg opp igjen, så nå har vi påbegynt en ny kur med singulair:-)

Ja, den er utrolig god! Akkurat fått pakke fra Nøstebarn i posten ;) synes ikke den var så dyr heller, 199kr :)

Det var ikke noe å si på nei:-) Vi har en nøstebarnbutikk her i tr.heim, kanskje på tide å ta en tur:-)

Back
Topp