Tirsdagsskravling..

Den hadde Liana når hun var baby.. jeg var sååå glad i den.. meeeen klarte å hive den i vaskemaskin med vanlig vask (med et stort uhell), så den passet perfekt til dukkene til Emira etterpå:eek::oops::p hahaha..

☆★hilsen meg★☆

Huff da, det har jeg gjort noen ganger også hehe, fort gjort:-) Jeg skal kjøpe Fru H sin til lille frøet:-)

Åååå en slik en har vi arvet til Asle i blått. Den er kjempegod og varm. :):) Dessverre tror jeg ikke den varer hele vinteren, for den passer ganske så akkurat nå..

Nei de vokser sannelig fort nå disse små:-) Vurderer å kjøpe en til nasse også:-)

Han har vært litt kreativ på søvnfronten i det siste kan man vel si ;):p Han har i hvert fall ikke arvet de der morgenfugl-tendensene av mora si, skal jeg love deg! ;):p Håper dere har hatt en finfin dag og at Jenny er i form igjen i morgen! :) Asle har vært sur som et rognebær, så det var deilig å skyfle ham under dyna kl 18:30! ;):D Han har i grunnen bare 3 innstillinger har jeg funnet ut:
1) Sur som et rognebær
2) Blid og glad
3) Ekstra superblid og glad
..og det er sjelden han er sur, så jeg blir litt rådvill de få gangene han er litt grinete.. :p
Hahaha, tror Hermine har omtrent de samme innstillingene :p Men innbakt i nr en er viljestyrken, som som oftest er årsaken til surhet :p ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Du har bare med å holde datteren din frisk og å bli bra selv i løpet av morgendagen, unge dame!! *se strengt på* o_O
Føler meg bedre idag, tror jeg! :) :p Ungen er litt sur da, men tror det er fordi hun måtte være hjemme med pappan og ikke fikk gå i bhg :p

Føler meg bedre idag, tror jeg! :) :p Ungen er litt sur da, men tror det er fordi hun måtte være hjemme med pappan og ikke fikk gå i bhg :p

Da håper jeg du blir enda bedre utover dagen slik at du er i knallform til i morgen! :);)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp