Tirsdagsskravling..

Heisann

Håper småsnuskene sover bedre neste natt:)

Jeg trodde nasse hadde klart å venne seg til vintertid,men den gang ei, sov ikke i barnehagen i går og våknet tidligere i dag.
Hun var så sur når hun kom hjem i går stakkars.

Skal innom jobben snart, må levere den siste sykmeldingen.

Ojj, er hu våken hele dagen i bhgen? Usj, for noe herk. Er så viktig de får seg en hvil ila dagen, ellers blir fort nettene dårlige og pga overtrøtte og overslitne barn. Søvn avler søvn, og alle mine har vært helt bajas på natta når de ikke har fått luren sin om dagen. Likedan med Emmeth her og. Stakkars, de blir jo så overtrøtte:(

Håper hu sover i bhgen idag:) Sover hu inne eller ute? Kanskje det har noe og si?

Heihei!
Jeg ligger langflat på sofaen, helt utkjørt etter legetur med snuppa (sjekka opp for astma) og levert henne i bhg. Verker i kroppen, skjelver og er uvel :( Fikk også beskjed om at det går omgangssyke i bhg :eek: Vurderte å ta snuppa med hjem igjen, bare for å slippe smitte o_O Svigermor skal hente Hermine for meg idag, så slipper jeg å dra meg opp av sofaen og ut igjen!

Åneeii, er du blitt så dårlig du og, stakkars:(
Herre min som alle hanker nå om dagen:o Vel, er jo dessverre tia for det nå:-/ Skjønner godt du ikke ønsker noe mer sykdom i hus nå, dere har hatt nok sykdom og stri med:( Ikke minst lille Herminetutta<3 Hvordan gikk det hos legen? Håper hu ikke har astma.

God bedring, hønebøna<3:smiley-angelic003

Åneeii, er du blitt så dårlig du og, stakkars:(
Herre min som alle hanker nå om dagen:eek: Vel, er jo dessverre tia for det nå:-/ Skjønner godt du ikke ønsker noe mer sykdom i hus nå, dere har hatt nok sykdom og stri med:( Ikke minst lille Herminetutta<3 Hvordan gikk det hos legen? Håper hu ikke har astma.

God bedring, hønebøna<3:smiley-angelic003
takk for det! Har snorka i vel en time nå, men fryser noe så innmari så nå sittter jeg oppå et saueskinn, med ullsokker og tykk genser under pleddet :eek: :P Og knasker saltstenger til lunsj ;) MÅ bare bli bedre til vi skal ut å reise altså!!! Dette er så himla typisk :( Men bare lillemor holder seg frisk så skal jeg klare meg på paracet ;)

Fikk resept på astmamedisin, skal prøve det i 3 uker og se om hosten blir bedre. Blir hun bedre skal hun bruke det et par uker til og så slutte. Kommer da hosten tilbake når vi slutter kan det være barneastma, og da skal hun begynne på an igjen.

Ja, dét er sjeldent, så man må bare nyte det når man kan.:) Fikk beskjed om at formen hennes ikke var særlig god nå, så da kommer hun hjem.. Første gangen hun er syk dette. Lille bæbisen min.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God bedring til lillemora di! Første runden med sykdom er nok verst, iallfall for foreldrene ;) Masse kos og drikke gjør nok susen!

takk for det! Har snorka i vel en time nå, men fryser noe så innmari så nå sittter jeg oppå et saueskinn, med ullsokker og tykk genser under pleddet :eek: :p Og knasker saltstenger til lunsj ;) MÅ bare bli bedre til vi skal ut å reise altså!!! Dette er så himla typisk :( Men bare lillemor holder seg frisk så skal jeg klare meg på paracet ;)

Fikk resept på astmamedisin, skal prøve det i 3 uker og se om hosten blir bedre. Blir hun bedre skal hun bruke det et par uker til og så slutte. Kommer da hosten tilbake når vi slutter kan det være barneastma, og da skal hun begynne på an igjen.

Håper hosten blir borte av seg selv, uten astma medisin:)
Stakkars, fryser litt og du da. Kaldsvetting på gang, maybe?:!:p Mmmm, saltstenger er godt, det;) Jaaah, er typisk og bli syk når man har andre planer og minst reiser man skal ut på. Krysser fingrene for at Hermine holder seg frisk og at du blir fort frisk igjen:)

søtnosen! ;) kanskje han klager på servicen? :p

hahaha, kommer ikke maten fort nok blir det hylings ganske så kjapt;):p meeen, litt tålmodighet må han ha med meg;)

hahaha, kommer ikke maten fort nok blir det hylings ganske så kjapt;):p meeen, litt tålmodighet må han ha med meg;)
Hehe, utålmodighet er et kjent fenomen her også. Hermine vræææler/roper til maten står på bordet! :p ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ojj, er hu våken hele dagen i bhgen? Usj, for noe herk. Er så viktig de får seg en hvil ila dagen, ellers blir fort nettene dårlige og pga overtrøtte og overslitne barn. Søvn avler søvn, og alle mine har vært helt bajas på natta når de ikke har fått luren sin om dagen. Likedan med Emmeth her og. Stakkars, de blir jo så overtrøtte:(
Håper hu sover i bhgen idag:) Sover hu inne eller ute? Kanskje det har noe og si?

Nasse får dårlige netter hun også, men i dag hadde hun heldigvis sovet godt i barnehagen:-) De sover ute:-)

God bedring til lillemora di! Første runden med sykdom er nok verst, iallfall for foreldrene ;) Masse kos og drikke gjør nok susen!
Takk for det!:)
I dag har hun vært kosesjuk ja. Rart at barnet plutselig blir så ulik seg selv..Slapp, ingen viljestyrke og ikke en eneste høy lyd. Måtte ty til en paracet for noen timer siden, for da var hun tydelig plaga av noe.. Nå tar hun et langt bad med pappaen ved sin side, så det ligger an til supertidlig kveld.

God bedring til deg og!
Slitsomt å være i dårlig form..Det tære virkelig på kreftene. Har du feber du også?
Håper det går seg til før dere skal nedover. OG at omgangssyka holder set unna. *puke be gone!!!*

For en mega d****natt:mad::oops::( Emmeth var våken fra 2 til halv 6, sovna endelig også vekker mannen han med ett smell i utgangsdøren når han dro halv 7:mad::mad::mad::mad: Fader.. kjenner at det ikke er min dag idag. Føler meg uggen og sår hals og med en liten survegutt som ikke vil sove. Og naboen bygger garasje 10 meter vekk fra soveromsvinduet til emmeth. Prøve og helle i meg noen kaffekopper, vel:p;):D
Ha en finers dag, jenter:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Så kjipt at du har hatt en så dårlig natt :( håper dagen har blitt bra forde ;) god bedring med halsen din! <3

☆★hilsen meg★☆

I dag har hun vært kosesjuk ja. Rart at barnet plutselig blir så ulik seg selv..Slapp, ingen viljestyrke og ikke en eneste høy lyd. Måtte ty til en paracet for noen timer siden, for da var hun tydelig plaga av noe.. Nå tar hun et langt bad med pappaen ved sin side, så det ligger an til supertidlig kveld.

God bedring til deg og!
Slitsomt å være i dårlig form..Det tære virkelig på kreftene. Har du feber du også?
Håper det går seg til før dere skal nedover. OG at omgangssyka holder set unna. *puke be gone!!!*

Vel, Mi-mi/Mine (som hun kaller seg selv) skravler og skravler og roper og stabber rundt som ei speeda apekatt, så ingen tegn på sykdom hos henne enn så lenge! ;) Tror ikke jeg har feber, heldigvis, men ei ufin hodepine og slapp og trøtt i kroppen o_O

Huff, ja, er ikke noe kjekt når de blir slappe og ikke seg selv. Får håpe hun blir bedre fort da. Hvis hun ikke er forkjøla så kanskje det er tredagersfeber...?

Ja, dét er sjeldent, så man må bare nyte det når man kan.:) Fikk beskjed om at formen hennes ikke var særlig god nå, så da kommer hun hjem.. Første gangen hun er syk dette. Lille bæbisen min.♡

Ikke syk før nå?:eek: jammen ikke dårlig! Tok Leoh 3 uker her :P
God bedring til jenny!;) håper hun ikke blir så veldig syk

☆★hilsen meg★☆

Vel, Mi-mi/Mine (som hun kaller seg selv) skravler og skravler og roper og stabber rundt som ei speeda apekatt, så ingen tegn på sykdom hos henne enn så lenge! ;) Tror ikke jeg har feber, heldigvis, men ei ufin hodepine og slapp og trøtt i kroppen o_O

Huff, ja, er ikke noe kjekt når de blir slappe og ikke seg selv. Får håpe hun blir bedre fort da. Hvis hun ikke er forkjøla så kanskje det er tredagersfeber...?
Litt snørr og nysing er det, men ikke noe stor forkjølelse -enda. Håper vi slipper unna det.;)

Ikke syk før nå?:eek: jammen ikke dårlig! Tok Leoh 3 uker her :P
God bedring til jenny!;) håper hun ikke blir så veldig syk

☆★hilsen meg★☆
Har ikke søsken eller bhg.barn her, så vi er nok litt mer "skjerma" av den grunn. :) Hverken jeg eller mannen var mye syke som barn heller, så kanskje det er genetisk? Hehe..Jeg er veldig glad for at hun har vært frisk til nå, men før eller siden kommer det ei kule som slår ut hele familien. .:p

Snapshot fra da vi ventet på bussen til legekontoret i formiddag, det kom stadig busser kjørende forbi og da skulle hun hele tiden se "en thil" ;)
1383671165691.jpg

*Surfer mobilt*

Heihei!
Jeg ligger langflat på sofaen, helt utkjørt etter legetur med snuppa (sjekka opp for astma) og levert henne i bhg. Verker i kroppen, skjelver og er uvel :( Fikk også beskjed om at det går omgangssyke i bhg :eek: Vurderte å ta snuppa med hjem igjen, bare for å slippe smitte o_O Svigermor skal hente Hermine for meg idag, så slipper jeg å dra meg opp av sofaen og ut igjen!

God bedring til deg! Håper snuppa slipper unna omgangssyke;)
Når får dere svar ang astmaen?

☆★hilsen meg★☆

God bedring til deg og!

Funker det fint med bading og feber hos dere?:) Jeg har ikke gjort det på barna, for har gjort det på meg selv én gang:P frøys sånn pga feber, så tok meg meg lang varm dusj (noe som var utrolig godt)..meeen frøys 10 ganger verre etterpå :P haha..

☆★hilsen meg★☆

Har ikke søsken eller bhg.barn her, så vi er nok litt mer "skjerma" av den grunn. :) Hverken jeg eller mannen var mye syke som barn heller, så kanskje det er genetisk? Hehe..Jeg er veldig glad for at hun har vært frisk til nå, men før eller siden kommer det ei kule som slår ut hele familien. .:p

Ja har nok mye å si ;) Emira var ikke syk én gang før hun begynte i bhg ;) det kan nok hende jenny har arvet det fra dere :D håper det;) et godt imunnforsvar gjør jo ikke noe :P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp