Tirsdagsskravling..

Haha må jo le litt å da.. luringen Liana er jo så interessert i Leoh for tiden..og han sover ofte på sofan.. igår så gikk hun stille bort til han (mens han sov selvfølgelig) og smiler lurt før hun roper "DEEEEEER":eek::rolleyes::p stakkars gutt skvatt jo så han begynte å gråte:oops: Liana bare så litt forskrekket på meg:P

☆★hilsen meg★☆

Det var ikke noe å si på nei:-) Vi har en nøstebarnbutikk her i tr.heim, kanskje på tide å ta en tur:-)
Oioi, ja da ville jeg VIRKELIG tatt en tur dit altså! ;) bestilte også ei tynn lue i ull/silke til vognbruk, den hadde også veldig god passform :) og ei sparkebukse og en body i ull/silke :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha må jo le litt å da.. luringen Liana er jo så interessert i Leoh for tiden..og han sover ofte på sofan.. igår så gikk hun stille bort til han (mens han sov selvfølgelig) og smiler lurt før hun roper "DEEEEEER":eek::rolleyes::p stakkars gutt skvatt jo så han begynte å gråte:oops: Liana bare så litt forskrekket på meg:P

☆★hilsen meg★☆
Hahahaha, så bra! Huff. Stakkars liten :p han blir iallfall vandt til å sove i bråk ;) sånn som Hermine maltrakterer dukkene sine tørr jeg ikke å tenke på hvordan hun ville håndtert en baby :eek: :p

Oioi, ja da ville jeg VIRKELIG tatt en tur dit altså! ;) bestilte også ei tynn lue i ull/silke til vognbruk, den hadde også veldig god passform :) og ei sparkebukse og en body i ull/silke :)

Herlig, de har jo så utrolig mye fint:-)

Du får ta deg en tur til trøndelag:p:D
Skulle gjort det! Hadde vært så hyggelig å møte dere. Men det skjer veldig mye her frem mot jul. Kanskje på nyåret? Men jeg må nesten ha noen å besøke da, tar ikke dagstur tid liksom :o

Skulle gjort det! Hadde vært så hyggelig å møte dere. Men det skjer veldig mye her frem mot jul. Kanskje på nyåret? Men jeg må nesten ha noen å besøke da, tar ikke dagstur tid liksom :eek:

Ja, før jul er vel neppe beste tiden:-) Det var jo snakk om å ta et trondhjemstreff også, det hadde vært kos:-)

Ja det hadde vært utrolig moro :D

Beste hadde vært å tatt det etter fødselen, er ikke særlig i slaget for gåturer slik tilstanden er nå:D
Hvilken bukse hadde du lyst på? Kunne tenkt med denne både til nasse og frøet:-)
4754_1_1.jpg

Ojj da, hatt en omtrent like koselig natt dere ser jeg;):p Er han ikke i form eller mente han bare at "nå skal vi stå opp, mamsen"?;)
Jeg har lært meg det at med ett par 3 kaffekopper går ALT;) Joda, har en fin morgen på tross av lite søvn. Emmeth sovna igjen virker det som, så lar han sove litt:) Han sov ikke i det hele tatt på dagen igår heller, så han var bra trøtt. Og våkna igår kveld halv 9, så tok han opp og fikk i han en flaske med mme og litt fangkos med mamma<3
Idag er det absolutt nothing som skjer annet enn husarbeid og kos med Emmeth`n:)
Jaaaah, vil veldig gjerne være med og møtes:D Hadde vært så kos og endelig få møtt både store og små:D

Asle er i form, bare litt kreativ med sovingen for tiden.. o_O Drikker ikke kaffe jeg da, så går i halvsøvna her om dagene ;)
Får du Emmeth til å kose på fanget..?? Heldiggrisen! :D Jeg håper stadig at Asle skal bli en liten kosegutt, men det lar vente på seg gitt ;):p
Håper formen er stigende så dere kan bli med på torsdag! :)

Gira på å stå opp Asle-tassen da? Det er ikke alltid like koselig med små AA-mennesker.:p Håper dere også får en rolig dag med masse kos og avslapning. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han har vært litt kreativ på søvnfronten i det siste kan man vel si ;):p Han har i hvert fall ikke arvet de der morgenfugl-tendensene av mora si, skal jeg love deg! ;):p Håper dere har hatt en finfin dag og at Jenny er i form igjen i morgen! :) Asle har vært sur som et rognebær, så det var deilig å skyfle ham under dyna kl 18:30! ;):D Han har i grunnen bare 3 innstillinger har jeg funnet ut:
1) Sur som et rognebær
2) Blid og glad
3) Ekstra superblid og glad
..og det er sjelden han er sur, så jeg blir litt rådvill de få gangene han er litt grinete.. :p

Last edited:
Hahahaha, så bra! Huff. Stakkars liten :p han blir iallfall vandt til å sove i bråk ;) sånn som Hermine maltrakterer dukkene sine tørr jeg ikke å tenke på hvordan hun ville håndtert en baby :eek: :p

Hahah ja jeg måtte bare le..er jo så typisk Liana å gjøre noe sånt :P hun kommer også bort til han å sier heeeeiiiiiii.. men hun er så høylytt :P

Hahah ja det skjønner jeg godt:P har ikke akkurat latt Liana ha han på fanget.. men hun er overraskende forsiktig med han:D tar forsiktig på nesa hans, og strykker forsiktig på hode hans:rolleyes::)

☆★hilsen meg★☆

Beste hadde vært å tatt det etter fødselen, er ikke særlig i slaget for gåturer slik tilstanden er nå:D
Hvilken bukse hadde du lyst på? Kunne tenkt med denne både til nasse og frøet:)
4754_1_1.jpg

Åååå en slik en har vi arvet til Asle i blått. Den er kjempegod og varm. :):) Dessverre tror jeg ikke den varer hele vinteren, for den passer ganske så akkurat nå..

Haha må jo le litt å da.. luringen Liana er jo så interessert i Leoh for tiden..og han sover ofte på sofan.. igår så gikk hun stille bort til han (mens han sov selvfølgelig) og smiler lurt før hun roper "DEEEEEER":eek::rolleyes::p stakkars gutt skvatt jo så han begynte å gråte:oops: Liana bare så litt forskrekket på meg:p

☆★hilsen meg★☆

Hahaha lille rampefrøkna :-P Ikke så lett å ikke være babyen i huset lenger ;):p

Hvilken bukse hadde du lyst på? Kunne tenkt med denne både til nasse og frøet:-)
4754_1_1.jpg

Den hadde Liana når hun var baby.. jeg var sååå glad i den.. meeeen klarte å hive den i vaskemaskin med vanlig vask (med et stort uhell), så den passet perfekt til dukkene til Emira etterpå:eek::oops::p hahaha..

☆★hilsen meg★☆

Vel, Mi-mi/Mine (som hun kaller seg selv) skravler og skravler og roper og stabber rundt som ei speeda apekatt, så ingen tegn på sykdom hos henne enn så lenge! ;) Tror ikke jeg har feber, heldigvis, men ei ufin hodepine og slapp og trøtt i kroppen o_O

Huff, ja, er ikke noe kjekt når de blir slappe og ikke seg selv. Får håpe hun blir bedre fort da. Hvis hun ikke er forkjøla så kanskje det er tredagersfeber...?

Du har bare med å holde datteren din frisk og å bli bra selv i løpet av morgendagen, unge dame!! *se strengt på* o_O

Hahaha lille rampefrøkna :-P Ikke så lett å ikke være babyen i huset lenger ;):p

Haha nei han må nok bare bli vandt med sånt når han har en søster som bare er 13 mnd eldre:P hehe..

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp