Tiols reise - lukket kapittel ❤️

Lykke på jord, samtidig en smule skuffelse over egen kropp. Men jordmor på telefon var så forståelsesfull, og hun la frem saken for legene. En lege ringte meg opp igjen og sa at dette har gått langt nok :Heartred så i morgen drar vi inn for igangsettelse :Heartred
Gleden av å bli tatt på alvor.. ikke som fastlegen i forrige uke.. «ikke lenge igjen nå du må bare holde ut»

Nå er lillebror her om få dager :love7
Så godt å høre :Heartred Lykke til fine Tiol, tenk at snart har du lillebror i armene dine :love7
 
Så utrolig godt å høre at du ble tatt på alvor!!! Nå er det ikke lenge til lillebror er her altså❤❤ masse lykke til!
 
Lykke på jord, samtidig en smule skuffelse over egen kropp. Men jordmor på telefon var så forståelsesfull, og hun la frem saken for legene. En lege ringte meg opp igjen og sa at dette har gått langt nok :Heartred så i morgen drar vi inn for igangsettelse :Heartred
Gleden av å bli tatt på alvor.. ikke som fastlegen i forrige uke.. «ikke lenge igjen nå du må bare holde ut»

Nå er lillebror her om få dager :love7
Masse lykke til! Snart har du prinsen din i armene ❤️
 
Lillebror kom til verden 3/9, på termindatoen :Heartblue
Verdens heldigste mamma til en vakker gutt på 3800 gram og 52 cm :Heartblue

Veldig grei igangsettelse 2/9 og fødte 15:30 dagen etter. Stolt av kvinnekroppen! :happy:

Mulig jeg skriver ned fødselshistorien her litt senere. Hjernen klarer ikke helt å prosessere opplevelsen helt ennå, dramatikken som foregikk der har ikke sunket helt inn :wideyed: Alt er bra med oss begge nå men det kunne visst endt med katastrofesnitt hadde jeg ikke fått massive pressrier akkurat tidsnok.

I skrivende stund ligger nurket på brystet etter mange timer amming, kaving og magevondt. Absolutt verdt det :shy::Heartblue
 
Last edited:
Endelig var han her!! Gratulerer så mye ❤❤❤ nyt tiden!!
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
I dag er lillebror 10 dager gammel :Heartblue vi er helt forelsket i det lille vesenet :Heartblue

Dagboken min føler jeg har kommet til en naturlig slutt :Heartred nytt kapittel med en baby på utsiden. Ikke lenger en del av «vi som prøver». For en reise. For ett år siden mistet vi vårt første hjerte :Heartpink:Heartblue nå sitter vi med verdens nydeligste skatt :Heartblue

Takk til dere som har fulgt med på veien hit og som har heiet og støttet :Heartred


 
Last edited:
For en opplevelse!! Herlig :happy:
Kos deg og nyt tiden med lillemann ❤❤❤
 
Lillebror er 1,5 år gammel ❤️
Vi prøver på nr 4 ❤️

6 dpo og ikke mange dagene til testing kan starte :happy:
 
Så gøy at du også er i gang, lykke til ❤️
 
Hvordan går det med deg? ❤️ Har dere prøvd lenge? Ser dere skal sende søknad om søskenforsøk ❤️
Det går greit, nyter tiden med rampen i hus ❤️ Men synes fortsatt det er litt kjipt å tenke på at "idag kunne vi vært 20+0".. :sorry: Men nå som trassen virkelig har slått til denne uka tenker jeg det kanskje er like greit at jeg ikke er så langt på vei :hilarious: Vi startet å prøve i slutten av september, men har nå første syklus med pause, det er deilig! Har enda ikke sendt søknaden, vi havnet plutselig i tenkeboksen på om vi vil vente ett år til :happy:
Hvordan går det med dere? ❤️ Hæla i taket og dansing på bordet? :hilarious:
 
Det går greit, nyter tiden med rampen i hus ❤️ Men synes fortsatt det er litt kjipt å tenke på at "idag kunne vi vært 20+0".. :sorry: Men nå som trassen virkelig har slått til denne uka tenker jeg det kanskje er like greit at jeg ikke er så langt på vei :hilarious: Vi startet å prøve i slutten av september, men har nå første syklus med pause, det er deilig! Har enda ikke sendt søknaden, vi havnet plutselig i tenkeboksen på om vi vil vente ett år til :happy:
Hvordan går det med dere? ❤️ Hæla i taket og dansing på bordet? :hilarious:
Ja det er vondt å tenke sånn :sorry: mine to eldste er super tette, 1 år og 9 mnd mellom. Det var heftig…… men jeg har trua på at det blir nok et søsken på dere :love017
Hvis det ikke klaffer denne pp så blir det nok pause en stund. November barn er liksom sent nok, så kan like greit vente til 2023 baby :rolleyes: stresser ikke, travelt nok med lillebror på 1,5 år haha. Dans på bordet ja, bokstavelig talt :hilarious:
 
Ja det er vondt å tenke sånn :sorry: mine to eldste er super tette, 1 år og 9 mnd mellom. Det var heftig…… men jeg har trua på at det blir nok et søsken på dere :love017
Hvis det ikke klaffer denne pp så blir det nok pause en stund. November barn er liksom sent nok, så kan like greit vente til 2023 baby :rolleyes: stresser ikke, travelt nok med lillebror på 1,5 år haha. Dans på bordet ja, bokstavelig talt :hilarious:
Ja en får håpe det, om ikke er vi veldig heldig å få den ene vi har ❤️
Blir spennende å om det ble klaff nå da :rolleyes: jeg ønsker egentlig barn mellom juni og oktober… meen når man sliter med å bli gravid må man kanskje bare ta det man får? :hilarious:
 
Ja en får håpe det, om ikke er vi veldig heldig å få den ene vi har ❤️
Blir spennende å om det ble klaff nå da :rolleyes: jeg ønsker egentlig barn mellom juni og oktober… meen når man sliter med å bli gravid må man kanskje bare ta det man får? :hilarious:
Ja man må nesten det :shy: jeg ønsker egentlig en april eller mai baby jeg :wacky: men. :cool:
 
7 dpo
Menssmerter. Og en rar rfsu test :meh:

Herregud, jeg sa til meg selv at hvis jeg ikke tenker på det, så går dagene så fort og vipps ligger testene i postkassa og da er jeg jo 9 dpo og det er innafor å teste :facepalm:
Og så blir jeg å henge på BV som før og overanalyserer hver minste ting. Leser fra denne tiden i 2019 og symptomene er helt like.
men jeg har mye ryggsmerter for tiden så vet ikke om det er ryggverk som forplanter seg til magen o_O

vel. Ville dokumentere dagen for å minnes.
God natt :happy:

D8068741-59B8-4DC6-A984-6983234AC5EB.jpeg
 
Back
Topp