Tiols reise - lukket kapittel ❤️

Overnevnte test er forøvrig sykt rar, streken er liksom skjev og ja. Tror ikke på den før stripsene kommer i posten :happy

det er til info en demontert rfsu pinne :hilarious::laughing002
 
8 dpo
Venter i spenning på at posten skal komme. Det pleier å gå veldig raskt å få tester i posten, men nå er det 5 dager siden jeg bestilte :hungover: vurderer å kjøre ned på apoteket før jobb å kjøpe en test… men da får jeg ikke holdt meg lenge nok til at det skal gå, jobb kl 10 :arghh: så uansett bortkastet :hungover: om testene i det hele tatt blir med på postrunda i dag er jo også en faktor. Da kommer de ikke før onsdag :wideyed:

ellers murrer det fortsatt, pleier ikke det før ikm. Men puppene er vanlige. Eller, kanskje litt fastere? :pompus: Veldig spent ihvertfall ❤️
 
8 dpo
Venter i spenning på at posten skal komme. Det pleier å gå veldig raskt å få tester i posten, men nå er det 5 dager siden jeg bestilte :hungover: vurderer å kjøre ned på apoteket før jobb å kjøpe en test… men da får jeg ikke holdt meg lenge nok til at det skal gå, jobb kl 10 :arghh: så uansett bortkastet :hungover: om testene i det hele tatt blir med på postrunda i dag er jo også en faktor. Da kommer de ikke før onsdag :wideyed:

ellers murrer det fortsatt, pleier ikke det før ikm. Men puppene er vanlige. Eller, kanskje litt fastere? :pompus: Veldig spent ihvertfall ❤️

*hvisker* vet flere tester på morgenens andre urin da den kan være mer konsentrert, hvis man ikke drikker mye i mellomtiden:angelic:
 
8 dpo
Vet ikke helt med den testen på lørdag :hilarious: men uansett så har jeg litt trua her :woot:

6E67CD45-FC91-4FD5-97AB-0C1EF6CB4E16.jpeg
803E9458-ABEF-4391-8300-3DA901AE1944.jpeg


Murrer godt i magen, noe det ikke pleier før ikm. :shy: Håper! Tar en test i kveld også :happy:
 
F33288E9-9BCB-4A66-A9AB-E1F75F0BDB23.jpeg


Burde nok holdt meg lenger :hilarious:
Ganske blenda test. Kan kanskje skimte noe såvidt irl. Ønskestrek :rolleyes:
Overraskende ikke skuffa. Er fortsatt veldig tidlig! Tar en ny på onsdag, da er jeg 10 dpo. Er det ikke kommet strek innen 12 dpo skal jeg heller begynne å ta sorgene på forskudd :hilarious:

god mandag kveld :love7
 
Vis vedlegget 378720

Burde nok holdt meg lenger :hilarious:
Ganske blenda test. Kan kanskje skimte noe såvidt irl. Ønskestrek :rolleyes:
Overraskende ikke skuffa. Er fortsatt veldig tidlig! Tar en ny på onsdag, da er jeg 10 dpo. Er det ikke kommet strek innen 12 dpo skal jeg heller begynne å ta sorgene på forskudd :hilarious:

god mandag kveld :love7
Ser absolutt på denne også, og den er veldig fin til å være 8 DPO ☺️
 
Ser absolutt på denne også, og den er veldig fin til å være 8 DPO ☺️

ja når du sier det… :rolleyes:
Disse bildene er fra 2019 med lillebror. 8 dpo kveld og 9 dpo morgen… kanskje jeg bør ( :hilarious: ) ta en test i morgen tidlig??? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • F6A283E2-52B8-4DF4-8F34-F11DE1A7F00E.jpeg
    F6A283E2-52B8-4DF4-8F34-F11DE1A7F00E.jpeg
    16 KB · Visninger: 67
ja når du sier det… :rolleyes:
Disse bildene er fra 2019 med lillebror. 8 dpo kveld og 9 dpo morgen… kanskje jeg bør ( :hilarious: ) ta en test i morgen tidlig??? :nailbiting:
Syns absolutt du bør teste i morgen tidlig og mer etter det (for å tilfredsstille mitt testebehov som ikke gir mening for meg lenger når jeg er 12 uker på vei). Haha ❤️ krysser fingrene for at spiren sitter hele veien til termin. Gratulerer så mye med positiv test ☺️

Edit: forresten nydelig hentesett på profilbildet ditt. Er det strikket eller kjøpt? ☺️
 
Syns absolutt du bør teste i morgen tidlig og mer etter det (for å tilfredsstille mitt testebehov som ikke gir mening for meg lenger når jeg er 12 uker på vei). Haha ❤️ krysser fingrene for at spiren sitter hele veien til termin. Gratulerer så mye med positiv test ☺️

Edit: forresten nydelig hentesett på profilbildet ditt. Er det strikket eller kjøpt? ☺️
Bare hyggelig å kunne være til hjelp på den kanten :hilarious: haha! Greit, jeg gjør det, bare for din skyld :hilarious:

du, det bildet fant jeg på Pinterest :pompus: ble brått usikker på om det er lov :hilarious: men.. jeg strikker en del selv da, planlegger et hav til lillefrø (og allerede strikket et par plagg til hen) haha :smiley-angelic006

Edit: jeg ser dog ut ifra bildet at det er en Olives slåom, lavendelstrømpebukse og hollykyse :happy:
 
9 dpo morgen
Kan se ut til at jeg har hatt en kjemisk. Testen i dag morgen var blendahvit. Tar en til i kveld og om et par dager for å være sikker. Men ja, ganske sikker på at det her ikke gikk allikevel. Med mindre det var skyggestreker og at det plutselig lyser strek mot meg igjen om noen dager nærmere ikm :shy:
Det går helt fint. Tror jeg ❤️
1808EE48-F292-474F-92E0-D67BCFDD3C93.jpeg
 
Skyggestreker :sorry:

Det er jo et ørlite håp frem til ikm såklart. Men testen jeg tok ista var en liten realitycheck for meg. Det gjør ingen ting dersom det ikke blir november baby. Jeg har nok å drive på med karrieremessig, og sommer med en snart 2 åring.. sommerpils i solveggen :happy: og ja i det hele tatt.. En sommer 23 baby passer så mye bedre :hilarious:

God tirsdag ❤️
 

Vedlegg

  • ED6FF7B8-43A7-413C-AF4C-0DDD672A72B6.jpeg
    ED6FF7B8-43A7-413C-AF4C-0DDD672A72B6.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 70
11 dpo
Da tok jeg min siste test denne pp, blenda test igjen. Har alltid fått to streker mellom 8-9 dpo, så nå er det bare å vente på TR. Var så sikker på at det klaffet. Tror jeg hadde en kjemisk rett og slett.

blandede følelser, men vi har kommet frem til at vi venter til sommeren med ny pp. Det passer bedre mtp studier, jobb og alt egentlig :hilarious:

3968D1A0-88FC-44A2-AAFF-37D9EF8DF9C1.jpeg


vi skrives plutselig :p❤️
 
Syklusdag 2
TR startet onsdag kveld, såvidt. Litt blødning i går men i dag er det Niagara falls :hilarious:
Som vanlig.
Det ble en 29 dagers syklus, noe jeg egentlig føler er bedre enn 26 dager o_O

Jeg er usikker om vi blir å prøve på desember baby, hadde vært kjekt med 2 årstall mellom barna. Men så synes jeg desemberbarn faller litt utenfor. De blir veldig små i forhold til januar barna i samme kull. Av erfaring fra jobb! :confused:
Aprilbarn hadde vært fint :shy:

Ønsker dere en fin dag, så skrives vi plutselig. Kanskje når vi har landet på når vi vil prøve igjen :hilarious::p
 
Næmmen så hyggelig å se aktivitet i dagboka igjen :wav:Heartred

Tror de fleste desemberbarn klarer seg bra, men er enig i at de blir veldig små i forhold til de eldste i kullene. De er jo bare 5 år når de begynner på skolen. Min eldste er født i mars og det synes jeg er ideelt med tanke på skolestart. Er veldig glad for at vi får de ekstra månedene på oss :love2
 
Syklusdag 2
TR startet onsdag kveld, såvidt. Litt blødning i går men i dag er det Niagara falls :hilarious:
Som vanlig.
Det ble en 29 dagers syklus, noe jeg egentlig føler er bedre enn 26 dager o_O

Jeg er usikker om vi blir å prøve på desember baby, hadde vært kjekt med 2 årstall mellom barna. Men så synes jeg desemberbarn faller litt utenfor. De blir veldig små i forhold til januar barna i samme kull. Av erfaring fra jobb! :confused:
Aprilbarn hadde vært fint :shy:

Ønsker dere en fin dag, så skrives vi plutselig. Kanskje når vi har landet på når vi vil prøve igjen :hilarious::p

Jeg har tenkt det samme med desemberbarn heletiden, helt til jeg skulle fåt det selv. Og det blir jo noen mnd. Uansett. Menmom det er 10.mnd eller 12 mnd i mellom tror jeg faktisk ille har noen innvirkning! Tror heller det kommer an på barnet! :happy:
Også må jeg bare si at desemberbarn har vært topp altså! Første babytiden inne med masse kos mens det er mørkt og kaldt ute, også mår varmen og sommer kommer er de store nok til å takle det. Vi fikk også bhg. Plass med en gang, det gjorde ikke venninna mi som fikk unge i februar :wacky:
Så alt i alt kunne jeg tenkt meg novemberbarn eller tidlig desemberbarn til altså:D

Blir veldig spennende å følge med her inme fremover :p
 
Næmmen så hyggelig å se aktivitet i dagboka igjen :wav:Heartred

Tror de fleste desemberbarn klarer seg bra, men er enig i at de blir veldig små i forhold til de eldste i kullene. De er jo bare 5 år når de begynner på skolen. Min eldste er født i mars og det synes jeg er ideelt med tanke på skolestart. Er veldig glad for at vi får de ekstra månedene på oss :love2
Ja, det er litt tullete at noe sånt skal være avgjørende om vi skal ha barn nå eller ikke :hilarious: det er jo en filleting når man er født på året :p modenhet er ikke nødvendigvis basert på eksakt alder :happy:

mannen var usikker. Hvis jeg får svar på fast jobb innen ny eggløsning er jo saken biff :hilarious: hehehe. Neida men joda. Jeg ønsker ihvertfall veldig å fortsette prøvingen nå :oops: kan jo ta tid også… :oops:
 
Back
Topp