Tiols reise - lukket kapittel ❤️

Jeg har tenkt det samme med desemberbarn heletiden, helt til jeg skulle fåt det selv. Og det blir jo noen mnd. Uansett. Menmom det er 10.mnd eller 12 mnd i mellom tror jeg faktisk ille har noen innvirkning! Tror heller det kommer an på barnet! :happy:
Også må jeg bare si at desemberbarn har vært topp altså! Første babytiden inne med masse kos mens det er mørkt og kaldt ute, også mår varmen og sommer kommer er de store nok til å takle det. Vi fikk også bhg. Plass med en gang, det gjorde ikke venninna mi som fikk unge i februar :wacky:
Så alt i alt kunne jeg tenkt meg novemberbarn eller tidlig desemberbarn til altså:D

Blir veldig spennende å følge med her inme fremover :p
Ikke sant, det er så mange andre faktorer som spiller inn og som spiller større rolle enn når de er født :happy: det passer vel aldri 100% å få baby uansett :hilarious: men det er helt klart et 100% ønske om en baby :shy:
:love7
 
Ikke sant, det er så mange andre faktorer som spiller inn og som spiller større rolle enn når de er født :happy: det passer vel aldri 100% å få baby uansett :hilarious: men det er helt klart et 100% ønske om en baby :shy:
:love7

Hehe, akkurat slik du sa det ja :D viktigste er vel det siste du sier ❤
 
CD6
Trist i dag, mannen vil ikke prøve på desemberbaby. Fornuften i meg sier at vi bør vente og er enig med han. Men når man lissom kommer inn i prøve-bobla så stiller man hodet inn på at man skal prøve å bli gravid. Jeg vet jeg har vært mye frem og tilbake på baby i desember selv, men.. Plutselig føltes det litt riktig allikevel. vel.. Sommer uten å være gravid høres deilig ut, så får vi begynne igjen med prøving i august :happy:
 
Dagbok innlegg for fremtiden.

Vi hadde hele helgen + mandag sex der vi hoppet av i svingen. Sjansen er minimal men. Nå er jeg litt egoistisk, men jeg vil gjerne bli gravid, men ikke mannen.
Kjenner EL smerter i høyre side både i går og i dag så tipper EL er i natt. Flo sier EL var i går men det tror jeg ikke. Vet det er en mikroskopisk sjanse for graviditet da de potensielt enslige spermiene som kan ha kommet ut må ha overlevd 4-5 dager :shy:
Skjer det så skjer det, tror ikke mannen får fnatt lissom. Men planen vår er jo å vente til sensommeren :hilarious:

Tiden vil vise hva som skjer da. Tenkte det bare er greit å loggføre EL smertene, hvilken side de er på hver syklus :rolleyes:

god kveld :love7
 
Usikker på når EL har vært.. hadde som nevnt EL smerter onsdag og torsdag. Ingen smerter i går, fredag. Tenker at EL var ila natt til fredag selv om Flo appen sier forventet EL onsdag :wacky:

så, vi hadde ubeskyttet sex torsdag kveld der vi skulle hoppe av i svingen. Tror han rakk det akkurat ikke :hilarious: jeg tenker litt at det får være hans ansvar når det er han som vil vente :shy:

i dag fikk jeg dog litt blodig slim etter toalettbesøk. Skal sies at vi hadde sex i dag tidlig, men jeg har aldri blødd etter sex før. Så er det da el-blødning? (Så mange timer etter el?) eller har jeg faktisk hatt EL tidligere i uka også er det festeblødning? :bookworm::pompus: kanskje litt tidlig for det også, eller?

Blir ihvertfall litt overrasket hvis det har klaffet nå til tross for uforsiktigheten :bored:
 
Hvordan er ståa hos dere? :shy:
 
Hvordan er ståa hos dere? :shy:
Glemt å oppdatere her :rolleyes:

Det har vært en Berg og dalbane de siste mnd. Mannen gikk fra å si blank nei til flere barn, til å ville ha, til og ikke ville igjen. Men så landet han på at joda han vil også ha en til. :wideyed: så vi kjørte på med aksjemøte 5 og 4 dager før el, for å teste «hvordan lage en jente» kjærringråd :hilarious: han må ha supersæd for jeg tror kanskje det har klaffet :hilarious:

Er 8 dpo i dag, skal ta test igjen i kveld og i morgen så da ser man jo om dette er en baby eller ikke :smug:
8075F5B4-8D00-413C-9021-8580BE62C92E.jpeg

Sykt!!
Så fikk jeg vite at jeg har fått plass på spes ped årsstudium til høsten med stønad fra udir :hilarious: passer jo sykt bra da :shifty: hahaha.. men men alt skjer for en grunn. Så da ser vi :happy:
 
DAE5E1E7-621E-49DB-B0EB-08E44E36AD55.jpeg

wæææ :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Øverste fra kl 16:30. nederste fra kl 20:15.
8A48595B-0A3F-4886-9A98-9140D9BA62D1.jpeg


Det er ihvertfall streker der! :sad010gleder meg til ny test i morgen ❤️ Orker ikke at dette skal være skygger igjen :sad002
 
Håper håper håper at du kommer over til januar :smiley-bounce016
 
9 dpo
Fortsatt tidlig…
Ikke sant? Og når jeg blar i dagboka fra sist var testene alltid svakere på morgenen.. :smiley-angelic001

DF3F468C-8407-4135-BBBC-CBE8FE6CD5D3.jpeg


Det er en strek der. Men fikk skygger på denne for 2 mnd siden..
okei, tar en test til i kveld. Er den ikke noe sterkere er det nok skygge :(
Prøver å være optimist. Har sagt til mannen at vi kan teste i dag, han aner ikke at jeg har startet :hilarious:
:smiley-angelic006
 
Ser streken!
Tror den blir sterkere i morgen jeg :smiley-angelic001
 
9 dpo
Fortsatt tidlig…
Ikke sant? Og når jeg blar i dagboka fra sist var testene alltid svakere på morgenen.. :smiley-angelic001

Vis vedlegget 381362

Det er en strek der. Men fikk skygger på denne for 2 mnd siden..
okei, tar en test til i kveld. Er den ikke noe sterkere er det nok skygge :(
Prøver å være optimist. Har sagt til mannen at vi kan teste i dag, han aner ikke at jeg har startet :hilarious:
:smiley-angelic006
Gratulerer så mye ☺️ Syns denne er fin for å være 9 DPO jeg. Da jeg ble gravid i desember svingte testene fra babyplan mye i styrke, og jeg fikk plutselig en negativ 10 DPO. Er 21+4 i dag, så gikk veldig fint ☺️❤️ (bare å sjekke testene mine i dagboken for sammenligning)
 
Jeg ser også strek! Håper, håper, håper den er sterkere på neste test :smiley-angelic001
 
Ser streken!
Tror den blir sterkere i morgen jeg :smiley-angelic001
Gratulerer så mye ☺️ Syns denne er fin for å være 9 DPO jeg. Da jeg ble gravid i desember svingte testene fra babyplan mye i styrke, og jeg fikk plutselig en negativ 10 DPO. Er 21+4 i dag, så gikk veldig fint ☺️❤️ (bare å sjekke testene mine i dagboken for sammenligning)
Jeg ser også strek! Håper, håper, håper den er sterkere på neste test :smiley-angelic001

takk for heiarop :smiley-angelic001:love017 kan hende det bare er mindre fargestoff :hug013
Har ikke mista helt troa :love017
 
10 dpo
Blenda test i dag. Så da var det kanskje en streifer… eller en teit skygge.. aner ikke :(
Huff.. Bare å vente på TR
9F83F1D2-BD4F-4A2F-B063-0924FAB25B49.jpeg
 
60D1C100-73EF-42C1-B04C-EB045573E8B3.jpeg


Okei så jeg tar tilbake det jeg sa. Er jeg gravid? :bored::bored::blackeye::blackeye::banghead::bag::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
:smiley-angry026
:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017

og jeg bestilte tester for 500 kr tidligere i dag :dance018
 
Jeg ville svart: Ja!:woot::Heartred men ville anbefale å kjøpe MakeSure-tester på Meny, for sikkerhets skyld. Babyplan har begynt å få et tvilsomt rykte dessverre
Ja bestilte makesure tester, glemte å skrive det.. så håper de kommer fort :hilarious: evig langt til meny her :hilarious:
 
Back
Topp