Tiols reise - lukket kapittel ❤️

3+4

Mensmurringer, ømme bryst og tisser hele tiden :rolleyes:

Fikk avbestilt de 40 graviditetstestene og eggløsningstestene jeg bestilte her om dagen, da jeg trodde alt håp var ute :hilarious:
Men så angret jeg litt på at jeg ikke har en eneste test igjen, så fikk surra meg til meny og kjøpte en pakke med makesure :shy:

Så jeg tester opp de 10 så er det bra ❤️

17E62604-5253-4CA0-8C3E-3CA5B818D31B.jpeg


jeg er gravid altså :love017
 
3+6
E46526A6-C761-4C7D-9385-D9F24D9C8E63.jpeg


Strekene blir sterkere :woot:

jeg hadde helt ærlig ikke forberedt meg på at det skulle gå så fort (igjen) :rolleyes::hilarious:

mon tro om vi får gutt nr 4 :love017
Eller om vi får ei lita tulle :love017
Vi tok prøveperioden som en litt sånn «haha skal vi prøve å bare ha sex mandag og tirsdag, så er eggløsning fredag.. for å teste kjerringrådet» :laughing001

jaja tiden vil vise :laughing002
Uansett gutt eller jente blir det stor stas ❤️

usikker på tidlig ultralyd da. Mannen mener det ikke trengs. Men jeg kjenner et behov for å se at det er liv. Frykten etter MA’en sitter fortsatt i :sorry:

mulig jeg hører med jordmor om henvisning offentlig .. men tviler på at det er kapasitet til det nå :shy:
 
4+0
Jeg skal bare bruke opp strimlene :hilarious:
Og ta siste digital om en ukes tid :wacky:

Dette er siste svangerskap så bare å kjøre på :p

17B43B21-B9A3-4614-88DE-F2315927E476.jpeg


masse murringer i magen. Men ingen kvalme ennå :happy:
Har sendt melding til Aleris for å høre om mulighet for tidlig ul der. Så kanskje vi slipper å kjøre 2 timer for ultralydklinikk :wacky:
 
4+0
Jeg skal bare bruke opp strimlene :hilarious:
Og ta siste digital om en ukes tid :wacky:

Dette er siste svangerskap så bare å kjøre på :p

Vis vedlegget 381714

masse murringer i magen. Men ingen kvalme ennå :happy:
Har sendt melding til Aleris for å høre om mulighet for tidlig ul der. Så kanskje vi slipper å kjøre 2 timer for ultralydklinikk :wacky:
Nydelig stigning altså! :joyful: Når tenker du tidlig ultralyd da? :love7
 
Nydelig stigning altså! :joyful: Når tenker du tidlig ultralyd da? :love7
Rundt uke 8, helst nærmere uke 9.. vi mistet i uke 8 før, (MA) .. så føler det er greit å sjekke etter den uka :rolleyes:
 
Rundt uke 8, helst nærmere uke 9.. vi mistet i uke 8 før, (MA) .. så føler det er greit å sjekke etter den uka :rolleyes:

Da skjønner jeg veldig godt at du vil ta det rundt da:Heartred Det er jo litt å se også når man er i de ukene der! Håper tiden fremover går fort:love7
 
Last edited:
4+1
Fortsatt gravid :love7
Drømte at jeg begynte å blø i natt. Våknet opp og måtte løpe på badet :scared001
Innerst inne klarer jeg ikke helt å senke skuldrene.. Håper de neste ukene flyr avgårde. 17. mai og mye som skjer på jobb fremover :happy:

9A3A0C01-CEA2-4065-A32B-0DE15DC0248E.jpeg

0A24FBD9-F489-404D-83C2-7D1F4F39DB91.jpeg
 
4+4
Nå er jeg tom for tester ❤️ men testen jeg tok i dag var en fin avslutning ❤️
D5A21BB2-DA0C-4D44-9FD4-07847BB945C5.jpeg


71801381-FB45-4525-BC66-89A2141527AA.jpeg


Nå er det bare å ruge ❤️
Tidlig ultralyd 7. juni ❤️
 
5+0
Over kjemisk grensa ❤️
Jeg tror jeg skal kjøpe en digital til uka.. bare fordi. Føler meg så tom, klarer ikke lande på at det her skal gå bra liksom :( Får Flashback fra MA’en vi hadde :sad010
Skal på ultralyd 7+3, så får holde ut til da :love017
Tror jeg skal begynne å strikke til lille hvis det er liv da :love017
God lørdagskveld ❤️
 
7+0
Fortsatt gravid :love017
Sykemeldt neste uke pga kvalme. Innbiller meg selv at det var verre sist. Har foreløpig ikke spydd, men brekker meg mye..
3 dager til ultralyd og er så sinnssykt spent! Tar ikke kvalme som et trygt symptom, for da vi hadde MA var jeg fortsatt kvalm til dagen etter cytotec kur og fosteret var ute..

Dagene går sinnsykt tregt når kvalmen er så overveldende.. :shy: Men plutselig er vi vel i uke12 ❤️
 
7+3 tidlig ultralyd

DA8EF2E3-A4FE-4992-85F6-3DF68DB719C5.jpeg

En bitteliten skurrete bamsemums ❤️
Med bankende hjerte ❤️
Virkeligheten begynner å synke inn. Og jeg kjenner det er godt at det er himla mange uker igjen til baby skal ut. Stressa :shy: Haha!
:love017
 
7+3 tidlig ultralyd

Vis vedlegget 382705
En bitteliten skurrete bamsemums ❤️
Med bankende hjerte ❤️
Virkeligheten begynner å synke inn. Og jeg kjenner det er godt at det er himla mange uker igjen til baby skal ut. Stressa :shy: Haha!
:love017
Hurra for den lille bamsemumsen :Heartred :shy: Gratulerer med velykket TUL -deilig følelse!
 
Hurra for vellykket tul❤️
 
9+0
Dagene og ukene snegler seg avgårde ..
Jeg er for tiden sykemeldt pga kvalme og trøtthet, men er innom jobb titt og ofte. Kvalmen har dog blitt litt bedre de siste dagene, bare en stille ulming nå. Har heller ikke kastet opp noe, i motsetning til sist.
Det at symptomene har lettet litt gir jo grobunn til bekymringer da, så i dag morges fant jeg frem doppleren fra sist. Leste i dagboka at jeg fant hjertelyd 9+2 sist, og jaggu fant jeg den nå også ❤️
180 slag i minuttet, akkurat som det skal :woot: :happy093
Så nå har jeg senket skuldrene et par hakk ❤️
Oddsen er med oss!

Jeg gleder meg til å snart fortelle brødrene om lille spira ❤️ Tenker når de kommer hjem fra pappaen sin neste uke :love017

Ha en fin dag ❤️
 
Back
Topp