Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

Jah! Jeg kan faktisk skryte av å ha gjort ferdig en deleksamen i internasjonal markedsføring idag! Juhu!
 
Jeg har utrettet noe da, annet enn BV!
 
Jeg skal ha den fjerde stjernen før jeg gir meg idag, kan like gjerne holde på litt til..
 
Bilde av meg, gå inn på www.brudefoto.no.. Der ligger bryllupsbildene mine... Ehh.. Våre..
 
[:)]så flikn du er da. jeg har ikke gjort nor for nuftig i dag jeg, støvsygd bare
 
så fine bilder[:D] fikk jeg lyst til å gifte meg å
 
Hurra for deg, Pijah!
Godt gjort!

Jeg må få tak i pensumbøkene for "Innføring i pedagogikk" - har jo meldt meg på til kveldskurs på Folkeuniversitetet fra høsten av. (Ja, jeg meldte meg på før jeg visste jeg var gravid... [8D])

Har et bittelite håp om at jeg kan klare det dersom jeg får lest mye av pensumet i sommer, og de tillater fravær de første ukene (vet ikke nøyaktig når semesteret begynner).
Mannen har forøvrig gitt meg godt insentiv til å gjøre det - han vil ha ett nurk, jeg vil ha to, og i går sa han at dersom jeg klarer å gjennomføre dette studiet i løpet av mammapermen går oddsene for at jeg får viljen min betraktelig opp...[8D]
 
Flink du er [:)]
Jeg satte meg ned med oppgaven ista med friskt mot og cola med isbiter. Men så ble jeg så motløs av å sitte å spekulere på en bøyningsform at jeg fant ut jeg trengte litt fri. Har tross alt vaska alle skapene i hele leiligheta i dag ooog bygd digert duplohus med Kaspern [8|][:D]
 
så flinke dere er[:)]
 
nå begynner vi å slakne her tror jeg, det gjør iallefall jeg. tror linsene mine sitter fast på øya snart
 
Er alt for lenge siden jeg studerte, og selv da var jeg i beste fall en skikkelig skippertakstudent.
Hva sier du til grunnfagsstudenten som åpnet bøkene første gang 3 dager før eksamen - og fikk 2,5 i snitt..?[8|]
 
Bare å sette igang å planlegge bryllup tinamor!! [:D] Var en herlig dag!
 
Minerva; jeg er ganske stolt av meg selv.. Vi er gruppe på fire som tar det kurset over nettstudie.. Vi bor i Bergen hele gjengen da, så vi har ikke akkurat tatt det med nett så seriøst.. Skal sende inn oppgaven på mandag, så vi er godt fornøyd med at vi er ferdige nå..
Jeg tar 30 studiepoeng ved siden av full jobb nå, men alt er på BI, så det er ingen krav om fremmøte i det hele tatt. Og det er litt greit, ettersom jeg jobber fullt.. Men det er MYE jobb med så mange st.poeng nå.. Jeg og meldte meg opp før jeg visste at jeg var gravid, hadde jeg visst det, hadde jeg nok sikkert lagt litt bånd på meg selv. Hehe..
Men nå jeg er ferdig med alt dette så er har jeg Bachelorgraden i boks, og kan konsentrere meg om nurket..
 
 
Fine bryllupsbilder, Pijah - har et av våre langt ut i rekka på Moment.no, de sendte til og med inn noen av dem til årets bryllupsbilde-konkurransen det året. Men om de sendte inn det de har liggende på nett skjønner jeg godt at de ikke vant - det var langt fra det peneste! [:D]
 
Jeg har som nevnt snart bacheloren i boks.. Tror ikke jeg har lest EN hel bok i NOEN av fagene jeg har tatt, noen sinne.. Men på BI er det mye oppgaver og sånn til eksamen, så man har tilgang på en del hjelpemidler undervegs.. Litt mer praktisk, så jeg er godt fornøyd.. har 2,5 i snitt tror jeg.. Og B på de jeg har bokstavkarakter i..
 
Jeg var også veldig skippertaks-innstilt før jeg tok 80 studiepoeng i fjor høst. Da måtte jeg lese helt fra august bare for å komme meg gjennom pensum [8|][:D]
 
Har som sagt litt ymse studier fra før, men bare engelsk mellomfag fra universitetet. Tenkte å fylle på med et års kveldskurs i pedagogikk, da mangler jeg bare 20 studiepoeng (også ped, tenkte jeg,) før jeg har en fri bachelorgrad - sånn at jeg kanskje kan få meg en mer interessant jobb!
Hadde jo tenkt å ta kveldskurset ved siden av full jobb, så BURDE jo gå an å ta ved siden av mammaperm - så lenge ikke jeg havner i full ammetåke! [:D]
 
Vi er veldig veldig godt fornøyd med bildene, han er superdyktig han som har tatt de.. tror han ble nr tre i en konkurranse om årets fotograf året før vi gifta oss.. Han er en kompis som har tatt andre bilder av meg tidligere (blandt annet til den konkurransen) så derfor han har tatt bryllupsbildene også.. Han er skikkelig kul fotograf som virkelig hører etter hva man ønsker..
 
føler ikke jeg har så mye å bidra med her, har bare videregående jeh.
ville heller være i stallen på denne tiden enn lese
 
Jeg leste ikke på videregående jeg heller tinamor, jeg bare sløva... Jeg er så heldig å være utstyrt med klisterhjerne, så jeg var tilstede på skolen, og gjorde ikke mye annet..
 
Bare tyskleksen, for læreren var så streng.. Hehe..
 
 
 
Hehe - speaking of tysklærere; vår lærer når jeg gikk på vk1 ga oss klistremerker i boka når vi hadde gjort leksene [:D]. Var ikke deeet søtt da?
 
Ammetåke, tidlig stadium har allerede inntruffet her!!
 
Jeg tenkte jeg skulle ta et år fri fra både jobb og skole nå fra høsten, så går jeg på en Master i prosjektledelse etter det.. på deltid vel og merke, så da er jeg ferdig med det når jeg er 30 ca..
 
Akkurat passe..
 
jeg har ikke klisterhjenr heller jeg da. men jeg klarte å fullføre allmenn da. er forsøyd med det så lenge.
gidder ikke tenke på skole nå, baby nå
 
søtt og søtt..
 
kanskje litt vel sukkersøtt til å være videregående eller?? Hehe..
 
Back
Topp