Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

Hvor ble det av deg tinamor?? Ikke bli borte for meg nå!
 
Eller har gubben trukket ut ledningen??
 
men jeg tipper det hjalp på motivasjonen da[:D]haha
 
Hehe. Var veeldig stolt hver gang jeg fikk en liten kattepus i boka mi [:D]
Kasper har en klistremerkekalender vi klistrer ole brum-merker i hver gang han er flink å gå på do, pusse tennene og rydde opp etter seg, så det funker visst i alle aldersgrupper gitt *fnis
 
Det er mange som ikke har kommet seg lenger enn videregående, så lenge man stopper på et sted i livet som man er godt fornøyd med selv, så skal ingen kritisere dine valg!
Og hvem vet, kanskje du har lyst og er mer motivert seinere, da kan du begynne å studere da! Du har mulighetene åpne så lenge du har klart å fullføre allmenn i hvert fall! [:)]
 
jeg er her jeg. da må han slå meg i svime føsrt, å det gjør han nok ikke[:)]
 
JEG HAR VOLDTATT GODTEDISKEN PÅ ESSO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Klisterhjerne her også - kan ikke huske å ha gjort noe særlig lekser siden barneskolen, gjorde alltid skippertak på prosjekter og slikt, satt oppe hele natten i tre dager i stedet for å jobbe jevnt i tre uker... [8D]
Så lenge jeg fikk gode karakterer uansett spilte det jo ingen rolle - annet enn at det er begrenset hva jeg husker av det i dag, da! [:D]

Tinamor - skulle gjerne vært i stallen jeg også, drømmer om å begynne å ri fast igjen. Dessverre er det dyrt, og langt å reise når man ikke har bil!
Orker liksom ikke gå 20 minutter i vinterkulda for å komme til stall med ridehus, i hvert fall ikke etter 40 minutter på bussen!
Har dog en hestefrelst lillesøster også, med samboer med bil, så vi får se om vi får ordnet oss noe en gang i fremtiden!
 
jaja.. man er så gammel som man føler seg, så hvis klistremerker hjelper, ja hvorfor ikke..
 
kanskje jeg skal prøve det på mannen og?? Kanskje oppvasken forsvinner fra kjøkkenbenken fortere da?? [:-]
 
ja, hadde planer jeg, men så ble jeg gravid. liten vits da
 
[:D]Hehe- sweeet Krista
 
Lol!
Pass, deg, Krista, de har kameraer på sånne steder vet du!
Før du vet ordet av det blir du YouTube-kjendis som "godtediskdamen"! [:D][:D][:D]
 
det pleier jeg å gjøre å, har liksom makta[:D] hehe
ORIGINAL: Krista

JEG HAR VOLDTATT GODTEDISKEN PÅ ESSO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Krista, syns du egentlig at det er snillt gjort`???
 
men det er jo digg da[:D] jeg liker det
 
Men, enig med du, Minerva, er ikke my vits i å gjøre lekser når man kan skippertake litt og flyte på det.. Og NOE sitter jo, om enn ikke alt.. [:)]
 
ORIGINAL: Minerva

Lol!
Pass, deg, Krista, de har kameraer på sånne steder vet du!
Før du vet ordet av det blir du YouTube-kjendis som "godtediskdamen"! [:D][:D][:D]

 
Haha.. ser for meg samboeren min sitter fredlig ved dataen og får knekke brød i halsen der han ser sin gravide utvannede neger rive seg løs på godtedisken med slevet piplende ut av flaisen!
 
bebben turner innni magen min
konklusjon: liker cheescake razzzberry-is [:D]
 
jeg la igjen noen slanter da....... er jeg fortsatt slem? Esso er et lite godte bordell..
 
haha, ser for meg deg oppi hylla der jeg[:D]
 
aj aj aj...
 
You tube er farlige greier... [:D][:D]
 
 
 
Back
Topp