Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

ORIGINAL: Julita

bebben turner innni magen min
konklusjon: liker cheescake razzzberry-is [:D]

 
Haha... eller bare giret på sukkeret?
 
men mye morro å se der å
 
ingenting som kan gjøres mot Esso er slemt nok!!! De fortjente det!!
 
Julita, babyen min har levd på cola og sjokolade ikveld, er ganske livat ja.. [:-]
 
Skjønner ikke det..
 
Hehe. Håper igrunn det, for den isen var ganske kvalm igrunnen [8|]. Ikke noe jeg hadde klart å bøtta nedpå hverdag hvertfall [:D]
 
tinamor, nå begynner jeg å merke presset fra ole lukkøye og....
 
 
 
Jepp, YouTube gir deg virkelig anledning til å angre dine ungdommelige synder - i årevis! [:D]

Inget liv fra junior her enda, like godt det. Hadde vel fått dårlig samvittighet om jeg hadde KJENT de sukker-drevne akrobatikk-krumspringene der inne! [:D]
 
jeg ler så fælt jeg, så jeg kjenner ikke så mye enda, bare litt.
får det vel igjen når jeg legger meg
 
Tidlig krøkes som god godtegris skal bli [:D]
 
tror ikke jeg skal spise sjoko og drikke noe særlig cola imorgen, det er vel ikke bare sunt tror jeg.. hehe.. Men GODT!
 
ORIGINAL: Pijah

tinamor, nå begynner jeg å merke presset fra ole lukkøye og....


ja, han begynner å bli tung å bære på nå 
 
Esso damene såg med store øyner på meg.. Ringer sikkert i morgen og sier jeg ikke har betalt for det.. haha
 
Min baby lever på good and goodis i dag.. mmmm.. with løv..
 
Sov godt og lenge i den nye senga i natt, så jeg begynner bare såvidt å merke lukkøye nå. Men tror kanskje jeg skal ta meg to skiver med gulost for å "veie opp for" alt sukkeret, før jeg sniker meg i seng for en siste episode med Stargate.
Må uansett gjøre noe med tøyet i tørketrommelen... *sukk*
 
jeg vil ha brødskive med leverpostei.
 
Hehe - tror det blir grooove pannekaker til frokost imorgen ja [8D].
 
Da må du knurre litt til de Krista, lov meg det!! [:)]
 
Jeg fikk ikke lov av mannen å ringe opp igjen sist nemlig, for han vet hvordan jeg blir. Hehe...
 
Minerva, det er ganske gøy å kjenne babyen altså, men nå som jeg da har spist en halv kilo sjokolade og drukket halvannen liter cola, så er det partyyyyy!!!
 
æsj.. nå fikk jeg pina med lyst på potetgull.. at jeg klarte å glemme det da!!!!!
 
 
Har folkens sluttet å barbere leggene etter magen kom?
 
Ikke kom her med ost og leverpostei a, dere ødelegger jo hele moroa jo!
 
den dårlige samvittigheten prikker meg på skuldrene.. hbehehehehe.. NOT!!!
 
Hehe - jeg slutta å barbere leggene når jeg ble fri for mann jeg [8D]
 
 
ORIGINAL: Minerva

Sov godt og lenge i den nye senga i natt, så jeg begynner bare såvidt å merke lukkøye nå. Men tror kanskje jeg skal ta meg to skiver med gulost for å "veie opp for" alt sukkeret, før jeg sniker meg i seng for en siste episode med Stargate.
Må uansett gjøre noe med tøyet i tørketrommelen... *sukk*

 
Har du ogå tøy i trommelen. Tar du mitt i samme slengen?
 
nei, klarer det enda, men tror sambo må ta over snart[:D]
 
Back
Topp