Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

Men det skal sies... jeg hadde verdens største mage når jeg gikk med kaspern, og jeg klarte bende meg på ett eller annet vis sånn at jeg fikk barbert meg der det behøvdes.
 
Er ikke så veldig lysten på å vise fram alt på Wah Wah jeg heller nei..
 
Så alternativet er som Minerva sier, mannen.. Han fikser nok det fint tenker jeg, hvis det kommer til det...
 
Satser egentlig på at magen ikke blir så stor jeg da, den har jo ikke dukket opp enda, så...
 
nå lager sambo mat til meg[:D]
 
ORIGINAL: Krista
ORIGINAL: Minerva
Får vel la mannen slippe til med barberhøvelen andre steder også, når det blir nødvendig. Har gjort det før - han er så forsiktig, så! [;)]

Grise jente.. haha


Å jada, du skulle bare visst, du! Slem pike er jeg, sleeeem pike! [:D]
 
Tinamor, tenk hvor det lugger da!!
 
Kinesisk nakenhund.. haha.. Hva med gambisk kavring?
 
Så snill samboen din er, han er sikkert glad han får slippe å høre deg le i noen minutter.. hihii.. [:D]
 
ORIGINAL: Minerva

ORIGINAL: Krista
ORIGINAL: Minerva
Får vel la mannen slippe til med barberhøvelen andre steder også, når det blir nødvendig. Har gjort det før - han er så forsiktig, så! [;)]

Grise jente.. haha

 
NÅ ble plutselig klokka mye altså!
 
Hehehhee..

Å jada, du skulle bare visst, du! Slem pike er jeg, sleeeem pike! [:D]
 
 ja, tror det. men jeg fikk kjeft fordet. fordi jeg spiser ved pcn
 
haha.. veldig slem ja..
 
vet ikke om jeg tør å slippe roger til der altså, han barberer seg med maskin og tilogmed DA går det gale til tider!
 
Hva med å feste den til en krakk og ake seg bort over?
 
skal vi se.. vi begynte med at krista lurte på om vi fortsatt barberer leggene..
 
Og nå er vi på.. "tenk hvor det lugger da"..
 
Noen andre enn meg som falt litt av inni der??? Hehehehhehe..
 
ORIGINAL: Tinamor 86

 ja, tror det. men jeg fikk kjeft fordet. fordi jeg spiser ved pcn

 
jeg klarte å legge potetgull på laptoppen til roger og smelle den sammen.. jepp, tenkte ikke over det heller og gikk å la meg. Så når han kom på skolen dagen etterpå så hadde han en overaskelse niste i laptoppen. Tror du jeg fikk kjeft da?
 
Jeg datt av når nakenhundene kom inn i bildet
[8|][:D]
 
ORIGINAL: Tinamor 86

 ja, tror det. men jeg fikk kjeft fordet. fordi jeg spiser ved pcn

 
FInnes tastaturrens for sånn! Han kan stikke å ta seg en bolle!!! [:D]
 
ja, når maten min kom. hehe
 
ORIGINAL: Pijah

skal vi se.. vi begynte med at krista lurte på om vi fortsatt barberer leggene..

Og nå er vi på.. "tenk hvor det lugger da"..

Noen andre enn meg som falt litt av inni der??? Hehehehhehe..

 
Lugger når man skal føde.. haha.. jeg tenker for mye rart. skal holde litt igjen. sorry..
 
ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: Tinamor 86

ja, tror det. men jeg fikk kjeft fordet. fordi jeg spiser ved pcn


jeg klarte å legge potetgull på laptoppen til roger og smelle den sammen.. jepp, tenkte ikke over det heller og gikk å la meg. Så når han kom på skolen dagen etterpå så hadde han en overaskelse niste i laptoppen. Tror du jeg fikk kjeft da?

 
han var sikkert kjempefornøyd med deg da! Hahaha..
 
Fikk du kjeft for å hadde pakka ned niste til han?
Det var ikke særlig snilt gjort gitt
[:D][:D]
 
ja, jeg spiser hvor jeg vil jeg nemlig. skal bare passe på så barnet hans får i seg det den trenger[:D]
 
Hmmm, interessant diskusjon - nakenhunder, pc-snop og intimbarbering - interessant spennvidde! [:D]

Og ja, Krista, jeg er kanskje gammel og gift, men jeg er en kinky liten pusekatt, hva kan jeg si? [;)][:D]
 
*knurr*
 
*Kom ikke her og fortell meg hvor jeg skal spise liksom, det er DIN unge og.. *
 
 
Hehehehe..
 
Back
Topp