Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

Jeg oppdaget til min store forskrekkelse at jeg har over 100 innlegg siden den dumme fotballkampen begynte..
 
intravenøst godis ja, kos deg Krista! hihi..
 
haha, det med klokka er ikk så lett det. skal den ikke stillen en time frem i natt?
 
Jeg blir like forvirra hver gang klokka skal stilles jeg *sukk*
 
Hehe,, Jepp, det er en time frem, bare meg som er så sløv......!
 
 
*flau*
 
haha, kalskje det er sent allikevel
 
Når jeg bodde i Dominikanske republikken fant presidenten plutselig ut at klokka skulle stilles en time frem. Så etter et par uker ble klokken stilt tilbake en time igjen, fordi det ble så fort mørkt om kvelden [8|][:D].
*Hvor kom den fra tro?*[:D] 
 
duh, den tråden her tok jo helt av, lenge siden vi har klart å lage en tråd som går over 6 sider her inne tror jeg... [:-]
 
ser sånn ut på alle mine fine skrivefeil uallefall[:D]
 
morro da, første gang jeg er med på noe sånt
 
Det er jo greit å ha noe å vise for dagen da [:D]
 
Ja, fare for at det er litt seint allikevel.. Men det er fortsatt ikke før klokka to at klokka skal stilles da, den står jeg på! Hehehe..
 
Du, han presidenten i den dominikanske republikk kan vel umulig beskyldes for å være over seg smart??? [8|]
 
ORIGINAL: Julita

Når jeg bodde i Dominikanske republikken fant presidenten plutselig ut at klokka skulle stilles en time frem. Så etter et par uker ble klokken stilt tilbake en time igjen, fordi det ble så fort mørkt om kvelden [8|][:D].
*Hvor kom den fra tro?*[:D] 

 
 
fra en trøtting på bv? har ikke peiling 
 
Jess, dagens bragd, vi har laget en laaaaang tråd på forumet! hihi...
 
Godt vi har utrettet noe da i alle fall.. hehe..
 
 
Hehe - nej, han kunne nok beskyldes for myye annet før noen skulle insistere på at han var smart gitt [8|].
Men han var god kompis av Julio Iglesias da *knis*
 
Sitter mest og venter på at laptopen skal få kjølt seg ned etter tre-fire episoder på rappen - den gikk litt varm, stakkar, og siden jeg har feil lader (en gammel en) koblet til, så slet batteriet litt også.
Lille vennen, da... [8D]
Snakket over en time med den svenske kusinen min i sted også - hun har akkurat operert vekk en cyste på eggestokken, og fikk vite når hun kom ut av narkosen at de fjernet en del av eggestokken også, de vet ikke helt hvor mye som er igjen...
Ikke gøy å høre når man er 30 og skikkelig verpesjuk... [&:]

Heldigvis har vi sånt herlig forhold - jeg kan snakke baby til henne, hun kan snakke kjærlighetstrøbbel til meg.
Nært nok til at vi kan betro oss til hverandre, men langt nok fra hverandre til at det ikke blir "flaut" eller vi trenger å bekymre oss for at den andre skal "forsnakke" seg til alle disse menneskene vi har lagt ut om... [;)]
 
Det sier sitt....
 
Wuppa. Har nesten 2000 innlegg .
Nå bare leeeer jeg av den dumme stemmen  inni hodet mitt som foreslo nordisk-oppgave isteden for bv. *teeite stemmer i hodet*
 
hvordan ser du ut pijah, har liksom ikke noe fjes på deg?
artig å se hvem jeh har det så morro med
 
Godt med noen sånne venninner, jeg har et par stykker jeg og som jeg kan skravle om ALT til..
 
jepps, det er viktig at man kan det.
 
 
Back
Topp