Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

Hmm.. Nei, vi er æresborgere av BV fant jeg og savannah ut ista..
 
Jeg suger forresten på vitser, så jeg klarer ikke fortelle noen..
 
Jeg vil føde på storken, men storken har lagt ned fødselskursene.. Prøver å finne lappen.. Gi meg et par min snuppa..
 
Vits:

En elefant og en mus var ute og gikk.
Så slapp musa en due. (Feis, for de som ikke kan sånne fine omskrivninger. [;)])
Elefanten så stygt på ham, og sa: "Ikke gjør det igjen."

De gikk videre, og etter en stund slapp musa en due til.
Elefanten grymtet surt, og sa: "Gjør du det en gang til, så driter jeg på deg!".

Etter enda et stykke slapp musa ENDA en due, og elefanten snudde seg prompte rundt og dreit på ham.
Musa kikket opp, der han sto begravd i den digre elefantruka, og sa: "Også midt i øyet, da gitt!".

[:D]
 
nå får jeg kjeft her. kleger fordi han ikke får med seg filmen. den var rå krista
 
kjipt...
 
Mannen lo i hvert fall.. Heheh..
 
død snart her
 
Ja, fikk med meg at de hadde lagt ned der, men det kan jo være greit å få med seg et kurs på føden da, selv om man vil på storken...
 
Jeg har all tid i verden, bare let!
 
Ble det esso-tur på deg forresten??
 
jeg tror sambo hater meg nå, ler så inn i hel... her.
fler...
 
Lurer på om jeg skal gå og legge meg snart [8|]. Har en liten Kasper i senga mi, og det er ikke baare kos, for han ligger på kryss og tvers og peiver med alt han har av hender og føtter. Lure meg tenkte ikke så langt når jeg begynte å flytte eskene med flyttestash inn på rommet hans i går gitt.
I natt vekka han meg faktisk for å fortelle at jeg lå på hans side [8|]. Som å høre faren hans det gitt. Lille gompen min.
 
vanvittig bra humor på nattestid her! Det er da ikke såååå seint enda..
 
hehe, de lærer tidlig veit du. mannfolk tror de har enesrett på senge. det gjør iallefall min.
de er søte når de gjør sånn
 
Skal se om jeg finner den i morgen, da går jeg igjennom papirene. Da får du tlf nr..
 
hmm... Lille Kasper må jo ha et sted å sove han og...

Men det kan jo være greit at det ikke er i din seng da.. Hehehehe..

Men, sånn går det når du står midt i et flyttelass!! Kos deg! [:)]
 
 
Mannen min sover MIDT i senga, og merker ikke en gang når jeg må dytte på han..
 
husk at klokka er en time senere da, det meskes på kroppen det[:D] hehe
( en dårlig unnskyldming bare)
 
Esso turen skjer nå.. Dont go any were folkens.. Jeg kommer tilbake med intravanøst godteri...
 
haha. ja, men jeg kan nå si at jeg er skeptisk til en sengekompis som ikke peiver så mye. Sånn sett er pappan hans å foretrekke [:D]
 
åjj, så mange innlegg jeg har fått nå. kult det her
 
Nei nei nei.. Klokka skal ikke stilles før to!!
 
Så det er først klokka to at klokka egentlig bare er ett.. hihi.. [:D]
 
Må huske å stille klokka jeg også, ellers blir det litt kjipt å møte opp på Egon en time feil når det er jeg som har mast sånn... [8D]
Skal vi se, klokka 02 blir klokka 03, sånn at det som nå er klokka 12 i morgen faktisk er klokka 13.
Sånn at dersom jeg glemmer å stille klokka må jeg møte opp 12.
Tror jeg... [8D]
 
Back
Topp