Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Jeg lurte meg til en morgenskvett!

20181014_103955.jpg


Og stigningen er supertydelig over hele linja.
20181014_103924.jpg
 
Gratulerer med fire uker ❤️
 
Gratulerer med 4 uker[emoji173]️
 
Gratulerer med 4 uker og nydelig test
 
4+5, testdato.
Snapchat-1160355344.jpg

Litt skuffet over å ikke få 3+, men det gjør ikke noe.

Hva tror dere om denne?
Snapchat-2099246137.jpg
 
Last edited:
Tror nok at 3+ er for tidlig å få nå. Her ser du mine til sammenligning:
IMG_7187.JPG
 
Jeg har aldri fått 3+ så tidlig, verken med enling eller tvillinger. ;) Flott test på testdag!
 
Kommer ikke til å teste etter 3+, kun derfor jeg er skuffet
 
Er det normalt at jeg bare har måttet sette meg ned pga bekkenet flere ganger allerede? Ute og tror og helt plutselig må jeg bare finne et sted og sitte fordi hele kroppen protesterer
Litt usikker på om det er ledgikt som gjør det eller graviditeten...
 
Jeg har aldri slitt med bekkenet, men hører om de som omtrent sliter fra dag 1. Kom deg til legen og evt få startet behandling om det ikke går over.
 
Er det normalt at jeg bare har måttet sette meg ned pga bekkenet flere ganger allerede? Ute og tror og helt plutselig må jeg bare finne et sted og sitte fordi hele kroppen protesterer
Litt usikker på om det er ledgikt som gjør det eller graviditeten...

Jeg slet ikke så tidlig som deg, men fikk det skikkelig ille etterhvert og klarte omtrent ikke gå. Ene gangen kom meg meg nesten ikke ut av butikken. Så dra til legen:)
 
Jeg har aldri slitt med bekkenet, men hører om de som omtrent sliter fra dag 1. Kom deg til legen og evt få startet behandling om det ikke går over.
Jeg slet ikke så tidlig som deg, men fikk det skikkelig ille etterhvert og klarte omtrent ikke gå. Ene gangen kom meg meg nesten ikke ut av butikken. Så dra til legen:)
Tenker jeg skal vente til etter eksamen ihvertfall.. Det er i november. Er det ikke over da så kommer jeg til å be om hjelp.
 
Back
Topp