Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Wow, se der a!! Gratulerer så mye [emoji16][emoji7]
 
Jeg klarer rett og slett ikke skjønne det selv, lykkeboble til tusen! Tusen takk damer! Jeg er skikkelig usikker på å hoppe inn i terminforum kjenner jeg :rolleyes: er den sterk nok til å være fornøyd? Tenkte svi av en digital imorgen. Utrolig kult at venninnen min er her når mannen er bortreist, hun trodde hun skulle få sove på sofaen etter jobb, og når hun hørte at jeg hylte på badet satte hun i gang og filme, hun skjønte jo tegninga :hilarious: så hun har sikkert en times filming hvor jeg sitter og stirrer på testen i vantro og uttaler diverse flotte banneord. Hun har jo visst om det og var forberedt på at det ikke var noe siden jeg ikke hadde sagt noe i morrest.. Men jeg testet ikke med babyplan før på ettermiddag i dag
 
Jeg klarer rett og slett ikke skjønne det selv, lykkeboble til tusen! Tusen takk damer! Jeg er skikkelig usikker på å hoppe inn i terminforum kjenner jeg :rolleyes: er den sterk nok til å være fornøyd? Tenkte svi av en digital imorgen. Utrolig kult at venninnen min er her når mannen er bortreist, hun trodde hun skulle få sove på sofaen etter jobb, og når hun hørte at jeg hylte på badet satte hun i gang og filme, hun skjønte jo tegninga :hilarious: så hun har sikkert en times filming hvor jeg sitter og stirrer på testen i vantro og uttaler diverse flotte banneord. Hun har jo visst om det og var forberedt på at det ikke var noe siden jeg ikke hadde sagt noe i morrest.. Men jeg testet ikke med babyplan før på ettermiddag i dag

Er en fin strek til å være så tidlig[emoji5] men skjønner du holder litt igjen, det gjorde jeg også! Og du må jo ikke rett inn i terminforum! Du kan jo fint vente til du har sett stigning på testene og føler deg tryggere[emoji173]️ men nyyyt følelsen[emoji173]️[emoji173]️
 
Ingen tvil her.. klarte jo ikke holde fingrene av testene når jeg fikk strek. Den digitale var defekt så jeg må vel kjøpe ny imorgen da :cat:
Snapchat-382814584.jpg
 
Gratulerer så mye [emoji173]️ Håper jeg får like om noen dager [emoji120]
 
:smiley-bounce016 Gratulerer! Endelig din tur! :D
 
Det tenkte jeg ikke over.. har både demontert og kastet den :cat:

Bare send en mail eller klag der du kjøpte den likevel. Absolutt ikke alltid de ber om å få den defekte i retur. :)
 
Back
Topp