Tidlige symptomer

4+0 idag, ingen tr på besøk, oppblåst, trøtt, små hormonell og litt stikking i magen til tider.

Litt vell emosjonell, ømme pupper, små murringer og litt forskjellig småting :) 3+ 4 i dag :)

Litt uggen idag, men usikker på om det skyldes graviditeten eller bare at jeg er trøtt etter to nattevakter mandag og tirsdag.. Håper d siste hadde mens murringer mandag og tirsdag, men ikke hatt mer de siste dagene..litt rart at d gikk bort igen synes jeg.. Grunn til bekymring? Tenker at den bare vokser litt i rykk og napp, men m de to andre synes jeg å huske at murringene var konstante på begynnelsen..?!?

Stikking nederst i magen, på begge sider!! Hatt kun på den ene siden tidligere når jeg har vært gravid.. Kvalmebølger.. Av å til. Spesielt når jeg er sulten.. Å er veeeldig oppblåst.. :-)

Fikk positiv test i dag, etter flere dager med neg. tester. Har nemlig mistenkt det over en uke, kvalm, tegn på bekkenløsning (hadde i forrige svangerskap ), stikninger i magen, hodepine. Og allerede forsterket luktesans (det var da mannen sa at jeg var gravid når jeg holdt på å kaste opp når jeg matet hunden). sentimental når jeg har sett nyfødte babyer på tv! Så det er vel bra med symptomer allerede så tidlig! :laughing002

I tillegg til å ha murringer i magen,oppblåst og småkvalm, så har jeg de siste dagene vekslet veldig mellom varm og kald. Gjorde det med lillemor også. Enten er jeg kokvarm, eller holder på å fryse meg i hjel. Veldig frustrerende hehe. Håper tempen stabiliserer seg snart ;)

Ømme bryster, oppblåst, Stikkninger i magen, kvalm, svimmel, økt matlyst, frysninger, blir fort varm og hormonsvingninger. Blir veldig lett irritert :p haha stakkars kjærsten min :p :))

Få symptomer så langt, men frykter uke 6 som sies å være en tøff uke fordi det skjer så mye i kroppen.

Med førstemann slet jeg med mye svimmelhet i første trimester. Det jeg merker mest nå er murringer og en ekkel smak i munnen tidvis. Og ømme bryster da, hehe.

I tillegg til å ha murringer i magen,oppblåst og småkvalm, så har jeg de siste dagene vekslet veldig mellom varm og kald. Gjorde det med lillemor også. Enten er jeg kokvarm, eller holder på å fryse meg i hjel. Veldig frustrerende hehe. Håper tempen stabiliserer seg snart ;)

Kan si meg enig i alt dette! Frustrerende å fryse og svette sånn om hverandre, hihi:)

Var ekstremt kvalm midt på dagen hver dag uken etter unnfangelse! Høres veldig rart ut å merke noe så tidlig men jeg følte det på kroppen med en gang. Hadde mye energi før unnfangelse men ukene like etter ble jeg plutselig utrolig trøtt og sliten! Måtte også tisse i ett sett frem til denne uken her. Tok en graviditetstest hos legen i forbindelse med et annet ærend fordi jeg var så sikker på at jeg var gravid, men testen var negativ. Slo derfor tankene fra meg men da mensen ikke kom tok jeg ny positiv test :D Egenberegnet termin er 4 april :)

Plages veldig med rastløse bein (kun høyre bein), om kvelden når jeg skal legge meg. Føler jeg må røre og styre med beinet :/ plages med å sovne ;o
Før hjalp det hvis jeg hadde gått tur iløpet av dagen, men ikke nå lenger.
Noen som har vært borti dette?;o

Har begynt å kjenne at livmoren strekker seg litt. Også litt tett i nesa, sånn var det sist jeg var gravid også. Mange ting jeg har glemt av symptomer men som jeg kjenner igjen etterhvert som de dukker opp :-)

jeg vet ikke helt ennå hvor langt jeg er på vei, men siden jeg mistet for bare 7uker siden, kan jeg ikke være så langt på vei, begynte med ømme bryster for 6dager siden, og kvalme og tretthet for 4dager siden

Har hatt murringer og vært kvalm siden 6-7 dpo. Kvalmen har jeg egentlig ikke merket så mye til de siste par dagene, men har mye murringer/verk nederst i magen og er ganske oppblåst. Har også "tunge" pupper (hvis noen skjønner?) som gjør spesielt vondt når jeg går i trapper...hehe.. Har også mye vondt i korsryggen, tidvis mer enn ifm TR. Er dette vanlig eller er det grunn til å være bekymret?

Har hatt murringer og vært kvalm siden 6-7 dpo. Kvalmen har jeg egentlig ikke merket så mye til de siste par dagene, men har mye murringer/verk nederst i magen og er ganske oppblåst. Har også "tunge" pupper (hvis noen skjønner?) som gjør spesielt vondt når jeg går i trapper...hehe.. Har også mye vondt i korsryggen, tidvis mer enn ifm TR. Er dette vanlig eller er det grunn til å være bekymret?

Jeg har mye vondt i korsryggen og murringen som tidvis er sterkere enn ved besøk av tanta. Etter som jeg har hørt andre venninner med barn, er det ganske normalt:)

Back
Topp