Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I tillegg til å ha murringer i magen,oppblåst og småkvalm, så har jeg de siste dagene vekslet veldig mellom varm og kald. Gjorde det med lillemor også. Enten er jeg kokvarm, eller holder på å fryse meg i hjel. Veldig frustrerende hehe. Håper tempen stabiliserer seg snart![]()
Har hatt murringer og vært kvalm siden 6-7 dpo. Kvalmen har jeg egentlig ikke merket så mye til de siste par dagene, men har mye murringer/verk nederst i magen og er ganske oppblåst. Har også "tunge" pupper (hvis noen skjønner?) som gjør spesielt vondt når jeg går i trapper...hehe.. Har også mye vondt i korsryggen, tidvis mer enn ifm TR. Er dette vanlig eller er det grunn til å være bekymret?
Jeg har mye vondt i korsryggen og murringen som tidvis er sterkere enn ved besøk av tanta. Etter som jeg har hørt andre venninner med barn, er det ganske normalt![]()
Jeg har mye vondt i korsryggen og murringen som tidvis er sterkere enn ved besøk av tanta. Etter som jeg har hørt andre venninner med barn, er det ganske normalt![]()
Samme her![]()