Tidlige symptomer

Jeg er 5 uker i dag og har ømme pupper, spesielt i den ene som faktisk er litt hoven. Ingen andre symptomer enda :)

4+3 idag, og først nå begynner puppene mine og bli ømme! ellers er jeg meget oppblåst, og plages med at høyre bein er rastløs når jeg legger meg om kvelden ;o skikkelig ubehagelig ;o

Å jeg som ikke trodde man kunne få symptomer så tidlig.. Nå er jeg allerede trøtt, svimmel, har ligamentsmerter (allerede!!!) og rastløse bein. Magen kjennes stor ut å. Føler meg 6 mnd på vei :/

Og der har man første morgen med kvalme ;o

5+1 og har veldig ømme og "tunge" pupper.. Også føler jeg at jeg skal begynne å grine av alt som skjer! Hehe, skikkelig hormonbombe om dagen :bom Ellers krysser jeg fingrene for at jeg slipper kvalmen :)

4+4 og det stikker og "drar" nedi magen. Ømme bryster er på innmarsj, og det samme er vondt i korsryggen. Jeg har alltid hatt litt problemer med ryggen, men dette her er noe helt annet au.. Tips til hva man kan gjøre?

4+2 Mat!! Har lyst på mat hele tiden :)

5+3 uker Har tunge/vonde pupper, litt hals brann, murringer i magen og en eller to ganger om dagen får jeg kraftig stikking i magen som varer i noen sekunder før det forsvinner. I tillegg sover jeg litt dårlig om natta og klarer ikke å sove til lenger en 7 på morgenen! Det er noe helt nytt!! Tror knøttet i magen må være en morgenfugl!XD

Magen har blitt som en ballong de siste dagene, spesielt på kvelden. På jobb i dag, føltes den stor allerede fra lunsj... Sikker på at alle glodde liksom :-)

• Liker
Reactions: Gme
5+3, magen er oppblåst som bare det. Sikker på noen avslører at jeg er gravid før jeg når uke 12 i hvertfall! Må finne frem store gensere og skjule litt :-) ellers har jeg tunge og vonde pupper, sulten (i går spiste jeg sju måltider..), svimmel/småkvalm, og til tider litt vondt i hodet. Har likevel ingen plager som plager meg foreløpig :-)

6+0 og kvalm

Og føler meg "full" i magen, soM om at jeg ikke har vært på 2'er do på lenge :-P

4+6 i dag (tror jeg var det - gravidhjerne allerede). Mensmurringer, "tunge" pupper, trøtt som et fjell, vondt i korsryggen som minner om begynnelsen av en bekkenløsning (noe jeg ikke vil ha denne gangen), litt små kvalm, men håper det blir sånn og ikke som sist gang, da kastet jeg opp til uke 25, hver dag 1-2 ganger.

3-4 uker, oppblåst, tunge og ømme bryst, murrer og stikker litt i lysken...
og kvalmen kom i dag tidlig.. spesielt når jeg skulle gi bikkja mat i morges... grøss og gru!! :kjempekvalm:

Da har definitivt kvalmen kicket inn her! Ble uggen i slutten av uke 4 og siden har det bare økt på. Kvalm stortsett hele dagen:depressed: 6+1 i dag

Trøsten er at symp. tar jeg som et godt tegn:)

Back
Topp