Tidlige symptomer

ToBlirSnartTilTre<3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Hvilke symptomer har dere fått?:)
 
Jeg er 4 + 2 i dag. Merker fint lite. Litt stikkinger i magen og Litt ømme pupper ellers ingen ting:)
 
Lite :) kun 3+3 idag da. Men oppblåst og trøtt :)
 
Veldig oppblåst, mensmurringer, vond korsrygg, kvalme. Satser på at det roer seg altså ;)
 
Er 4+4 idag, merker jeg er oppblåst og har litt stikking i magen, ellers ok form :)
 
3+4 i dag, syntes det er litt tidlig for å merke noen symptomer men har likevel skikkelig ømme pupper og stikninger i magen :)
 
Er 4+3 nå og er litt oppblåst også har jeg litt stikk i magen innimellom. Dette er første gangen så jeg fikk helt panikk da jeg så dette lyserøde i dopapiret i går kveld. Men har fått mange tryggende ord i løpet av døgnet som har gått.
 
4+6 Murringer og rare mat lystet, små kvalm i blandt, halsbrann (?) og svimmel :) Kan ikke huske å ha hatt så mange symp. så tidlig før..
 
4+3. Har ømme/såre brystvorter, er sykt tørst hele tiden (og tisser dermed ofte!), verk/øm i korsryggen og oppblåst/stinn/stiv i livmoren i perioder. Håper verking i korsryggen går over snart, det er slik jeg normalt pleier å ha et par dager før mensen, men nå har det ingen bestemt sluttdato :p
 
4 + 4 i dag og hatt halsbrann siste par dagene
 
Er 4+6 ift menstermin.
Og vært veldig kvalm idag. Og vært veldig støl i lårene, på grensen til vondt (noe jeg ikke har opplevd før)

Begynte å få vonde pupper allerede forrige uke. Og enorm luktesans fom lørdag
 
Ømme pupper, vonde brystvorter , kvalm, svimmel, mensmurringer, sinnssykt trøtt. Er 4+1, hadde ikke så mye symptomer så tidlig forrige gang. :)
 
Idag kom første kvalmebygen :/ fysj altså.. Stod i kø i en butikk, og plutselig kom det en svak eim fra personen foran. Kvalmen veltet over meg, og jeg begynte nesten å brekke meg! Forhåpentligvis varer ikke denne perioden så lenge!
 
Jeg mistenkte jeg er gravid for 1 uke siden da jeg merket jeg ble så innmari sint for noe lite. Sånn var det forrige gang jeg var gravid også . Testet positivt tidligere i uka ❤️❤️❤️
Er også svimmel innimellom. Heldigvis sluppet andre symptomer enda
 
Last edited:
Er så sinnssykt hormonell stakkars samboer og lille jenta, jeg bare kjefter for alt mulig... Tips til hvordan takle det, eller hvor lenge humørsvingninger varer?
 
Er så sinnssykt hormonell stakkars samboer og lille jenta, jeg bare kjefter for alt mulig... Tips til hvordan takle det, eller hvor lenge humørsvingninger varer?

Kjenner til den ja! Har store pms-svingninger til vanlig, og når jeg er gravid så er det enda mer! Kan bli sint og sur for ingenting, eller plutselig bare gråte! :p

Men prøver å ta det i meg! Mannen har fått beskjed om å bære med utbruddene mine, for jeg kan ikke noe for det..

Overfor ungene tar jeg meg sammen, er det dager hvor jeg føler jeg skal eksplodere, så drar vi ut av huset: på lekeland, på lekeplass, sykkeltur, slik at jeg får luft og ungene får litt rom hvor de kan leke uten å være oppå meg :)

Hos meg varer denne hormonelle karusellen til jeg slutter å amme :p
 
4+5 og da har man kjent på kvalmen i kveld:eek:
 
Back
Topp