Tidlige symptomer

I dag slo kvalmen inn for fullt her også! Er i uke 5+5. Hvordan skal jeg overleve dette på jobb? :p I tillegg sliter jeg fortsatt med oppblåst mage/luft i magen og litt fordøyelsesbesvær. Puppene er ømme og brystvortene svir! :p
 
De siste par dagene har halsbrannen vært skikkelig plagsom:eek::p
 
Bekkenet har begynt å tulle med meg nå..... ellers ingen spesiell kvalme.. også har brystvortene begynt å bli veeeeeeeldig sensitive :p
 
Hei jeg er ny i gruppen fant ut at jeg var gravid i går etter to positive prøver. Litt satt ut selvom det var planlagt (trodde ikke jeg skulle bli gravid så fort!) Jeg er i dag 5+4 (foreløpig, ikke vært hos legen enda) dette er første gang jeg er gravid. Symptomene mine er veldige mensensmerter (trodde jeg ikke var gravid pga det, tenkte mensen var på vei men forsinket siden jeg har sluttet på p piller og det da kan bli litt uregelmessig), litt ømme bryster og annerledes smaksans! Første tanken min på at jeg kunne være gravid var da jeg syns appelsinsaften smakte fisk! Haha! Ellers er jeg ikke kvalm, eller har noen andre plager, men det kan jo brått komme
 
I dag har jeg vært ganske så svingete i humøret. Griner i det ene øyeblikket, og blir sint for ingenting i det neste.
 
Eg var ganske sikker på at eg var gravid før eg kunne teste. Har hatt skikkelig verk i bekkenet sidan 7 dpo (veldig plaga med bekkenet i tidl. svangerskap). Frå 9 dpo har eg vore voldsomt sulten. Testa positivt 11 dpo.
 
Jeg er 4+4 å er så oppblåst at det ser ut til at jeg er i 6 måned
Ellers har jeg utrolig ømme bryster, svetter som ei ku å stikkinger i magen :)
 
Har litt stikkinger i puppene og litt menssmerter. Ellers ingen symptomer! Så ble nesten litt overrasket over at jeg var gravid :D sist gang jeg var gravid (MA) hadde jeg masse symptomer..
 
Jeg er 5+1 nå. Merker det med ømme bryst og større brystknopper :O Ellers ingen spesielle symptomer. Nesten bekymret, vil gjerne ha et par til så jeg er sikker på at det er liv i leiren .. (er det en rar tanke?)
 
Jeg er 5+1 nå. Merker det med ømme bryst og større brystknopper :O Ellers ingen spesielle symptomer. Nesten bekymret, vil gjerne ha et par til så jeg er sikker på at det er liv i leiren .. (er det en rar tanke?)
Nei, ikke rart i det hele tatt. Isåfall er vi to rare ;-) jeg er veldig trøtt ellers lite symptomer så skulle ønske det kom noen flere bare for å være sikker på at det går riktig vei.
 
Har spydd maaange ganger de siste dagene. Og megakvalm 24/7 Så blir nok ny runde med hyperemesis

Fått phenergannå, og er litt mere levende igjen..
 
Her har kvalmen meldt seg i dag. Er også plaget med mye luftsmerter.
 
Føler jeg har så lite symptomer at jeg blir nesten usikker på om jeg er gravid. ;o
Er oppblåst, kanskje mer trøtt enn vanlig, og samboer sier jeg er mer varm enn vanlig. Er 5+2 idag :)
 
Rundt 4 uker. VELDIG vondt og øm i puppene, kjempe kjempe trøtt og veldig oppblåst. Lille i magen stjeler veldig mye energi, men det er helt greit <3
 
I dag har jeg hatt litt mer vondt enn jeg pleier å ha. Har stukket veldig og strålt ned i bena innimellom. Syns egentlig det er litt skummelt selv om jeg egentlig vet at det er normalt det også. Har bare hatt litt ekstra vondt i dag.
 
4+1 her. Småkvalm og uggen, går i bølger gjennom hele dagen. Trøtt, murringer/stikninger nederst i magen, bedre luktesans :happy: Blir kvalm av kaffe og alt som er søtt!
 
Jeg føler jeg har masse symptomer allerede. Er bare 4+5 i dag. Kjente allerede godt fra 8-9dpo; mensmurringer, sult og kvalme, svimmel, trøtt, våkner tidlig og helt syke pupper nå. Føler de har gått over til jur! Alle symptomene har økt på, unntatt mensmurringene som har avtatt noe :)
 
5+2 i dag Trett, humørsvingninger dilux, blir raskt bilsyk, sover dårlig, god luktesans, tørste om nettene, bekkenløsning.
 
Back
Topp