Tidlig ultralyd

Vært på ny UL idag, ser kunn en tom fostersekk, er 6+0 idag. Heldigvis så skulle hun som har privatklinikken på jobb på sykehuset i ettermiddag, så hun ønsker å kontakte legene på sykehuset for å undersøke meg enda en gang i ettermiddag siden jeg har vært igjennom 2 runder med svangerskap utenfor livmor. Kjenne jeg bare ønsker å bli ferdig med dette nå.. nesten så jeg sier meg fornøyd med 1 barn.

Last edited:
Noen som har erfaring med lav hjertefrekvens på foster i uke 7? Tidlig ul i dag, ble målt til 7+1, men hjertefrekvensen var i følge gyn for lav. Bare 105. Noen erfaringer? Fikk beskjed om at dette kan gå begge veier…

Ikke så bra hos meg, de fant en tom fostersekk så jeg må ta blodprøve i morgen og fredag for å se om det er stigning eller ikke. Hvordan gikk det med deg?
Æsj så kjipt!! Håper virkelig at det bare er at du er kortere på vei enn først antatt og at blodprøvene viser stigning:Heartred

Vært på ny UL idag, ser kunn en tom fostersekk, er 6+0 idag. Heldigvis så skulle hun som har privatklinikken på jobb på sykehuset i ettermiddag, så hun ønsker å kontakte legene på sykehuset for å undersøke meg enda en gang i ettermiddag siden jeg har vært igjennom 2 runder med svangerskap utenfor livmor. Kjenne jeg bare ønsker å bli ferdig med dette nå.. nesten så jeg sier meg fornøyd med 1 barn.
Fikk du ny undersøkelse på sykehuset i går? Sender deg mange gode klemmer :Heartpink

Ikke så bra hos meg, de fant en tom fostersekk så jeg må ta blodprøve i morgen og fredag for å se om det er stigning eller ikke. Hvordan gikk det med deg?
Åh så leit å høre... sender en klem og masse varme tanker, og håper på det beste<3 Det gikk fint her, vi har vært heldige og det var en liten bønne der med bankende hjerte.

Back
Topp