Ble utsatt til idag, så skal på sykehuset kl. 12 tusentakk, setter jeg stor pris påFikk du ny undersøkelse på sykehuset i går? Sender deg mange gode klemmer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble utsatt til idag, så skal på sykehuset kl. 12 tusentakk, setter jeg stor pris påFikk du ny undersøkelse på sykehuset i går? Sender deg mange gode klemmer![]()

Ønsker deg masse, masse lykke tilBle utsatt til idag, så skal på sykehuset kl. 12 tusentakk, setter jeg stor pris på![]()

Krysser fingrene for degBle utsatt til idag, så skal på sykehuset kl. 12 tusentakk, setter jeg stor pris på![]()

Lykke til❤Ble utsatt til idag, så skal på sykehuset kl. 12 tusentakk, setter jeg stor pris på![]()
Tusen takk<3 Vi få bare vente å se! Så koselig å høre, masse lykke til med lille bønnaÅh så leit å høre... sender en klem og masse varme tanker, og håper på det beste<3 Det gikk fint her, vi har vært heldige og det var en liten bønne der med bankende hjerte.

Åh, så fantastisk å lese! Pust, nyt!Da var jeg ferdig med ultralyden, og i dag kunne de se antydning til plommesekk og embryo, kunne se flimring som de mente var hjerte men siden det er så lite enda så vanskelig og få det på skjermen, skal tilbake om 14 dager. Mildt sagt sjokkert og var klar for å legges inn i dag.. overlege mente at embryoet kunne vokse litt forskjellig i starten, derfor trenger ikke utregningen og stemme bestandig om hvor langt man er på vei.
Skal prøve så godt jeg kan nå, selv om det blir noen lange dager frem til ny ULÅh, så fantastisk å lese! Pust, nyt!

Har tenkt på deg, dette gir en masse håp. Sender gode klemmerDa var jeg ferdig med ultralyden, og i dag kunne de se antydning til plommesekk og embryo, kunne se flimring som de mente var hjerte men siden det er så lite enda så vanskelig og få det på skjermen, skal tilbake om 14 dager. Mildt sagt sjokkert og var klar for å legges inn i dag.. overlege mente at embryoet kunne vokse litt forskjellig i starten, derfor trenger ikke utregningen og stemme bestandig om hvor langt man er på vei.

TusentakkHar tenkt på deg, dette gir en masse håp. Sender gode klemmer![]()

Så fantastisk å høre! Krysser fingrene for at alt står bra til med lille! Også gir det meg litt håp om at det kanskje er noe hos meg ogsåDa var jeg ferdig med ultralyden, og i dag kunne de se antydning til plommesekk og embryo, kunne se flimring som de mente var hjerte men siden det er så lite enda så vanskelig og få det på skjermen, skal tilbake om 14 dager. Mildt sagt sjokkert og var klar for å legges inn i dag.. overlege mente at embryoet kunne vokse litt forskjellig i starten, derfor trenger ikke utregningen og stemme bestandig om hvor langt man er på vei.

(Ifølge legen var det i vært fall tydelig, jeg så kun noe som flimra litt haha)Gratulerer så masse!!vært på ultralyd idag og så en bitteliten grå klump som visstnok var babyen vår, med tydelig hjertebank(Ifølge legen var det i vært fall tydelig, jeg så kun noe som flimra litt haha)

Gratulerer så masse!!Var på tul i dag, 8+5, og alt så bra ut! Målt til akkurat til å stemme med antatt svangerskapslengde og fin hjertelyd![]()

Hvis du går inn på tråden «svangerskap og fødsel» kan du lese tråden jeg startet der som handler om at jeg også ble satt tilbake ca en uke nesten på samme tid som degHei,
Var på TUL i går og fikk se et bankende hjerte, men de mente jeg var nesten en uke kortere på vei enn jeg antok. Det ble søkt fødeplass og gynekolog så ingen grunn til bekymring sa hun, men jeg får ikke det å bli satt tilbake fra 6+6 til 6+0 til å stemme. Har stabile sykluser og om det stemmer at jeg er 6+0 må jeg ha testet positivt fryyyktelig tidlig - samt at jeg er rimelig sikker på unnfangelse.
Noen med tilsvarende erfaringer? Ser for meg at dette ikke går veien nå - til tross for at gynekolog mente at størrelse på foster og frekvens på hjertelyd samsvarte![]()