Jeg sendte melding til jordmor og fikk sms fra sykehuset med tidspunkt for timen samme dag, så det tok bare noen timer herHvor lang tid tok det fra henvisningen ble sendt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sendte melding til jordmor og fikk sms fra sykehuset med tidspunkt for timen samme dag, så det tok bare noen timer herHvor lang tid tok det fra henvisningen ble sendt?
Heldig du var da. Jeg er så nysgjerrig og utålmodigJeg sendte melding til jordmor og fikk sms fra sykehuset med tidspunkt for timen samme dag, så det tok bare noen timer her![]()
var hos legen den 3.Tusen takkLykke til i morgen, krysser fingrene for at du også får en like bra beskjed![]()

Tusen takkLykke til i morgen![]()
![]()

Samme herHenvisningen til TUL er vurdert inne på helsenorge så da får jeg vel time snart![]()
Er inne og sjekker der stadig vekk, er så spent!
Ja hadde absolutt ikke forventet det! Håper du får time snart!!Heldig du var da. Jeg er så nysgjerrig og utålmodigvar hos legen den 3.

Fikk time i dag. 5.april. Midt i påska. Spør om å få den litt tidligereJa hadde absolutt ikke forventet det! Håper du får time snart!!

Fikk bytta til 31.03Fikk time i dag. 5.april. Midt i påska. Spør om å få den litt tidligere![]()
![]()

Åh, da er det håp å få byttetFikk bytta til 31.03![]()
Fikk time 4.april, men hadde håpet å kunne ta tidlig påskeferie
.
Ja, du skal vel også på UNN Tromsø? Fikk bytta innen 3 timer. Sendte svar på helsenorge kl 09.00 og kl 12.00 var svaret kommet.Åh, da er det håp å få byttetFikk time 4.april, men hadde håpet å kunne ta tidlig påskeferie
.
Fikk også satt opp time til OUL, 19 mai.. en inneklemtdag jeg hadde tenkt å avspasere for å dra til hytta![]()
Ja, er UNN Tromsø jeg har fått time. I dag er jeg 9+0 tror jeg..Ja, du skal vel også på UNN Tromsø? Fikk bytta innen 3 timer. Sendte svar på helsenorge kl 09.00 og kl 12.00 var svaret kommet.
Fikk OUL 15 mai.
Hvor langt er du på vei i dag?

Lasta ned appen etter tips her inne. Så går du inn på timen og trykker endre time eller noe.Ja, er UNN Tromsø jeg har fått time. I dag er jeg 9+0 tror jeg..Visste ikke at man kunne gå inn på helsenorge for å spørre om slike ting
![]()
Åå, herlig! Takk for tips!Lasta ned appen etter tips her inne. Så går du inn på timen og trykker endre time eller noe.
Vi er vel like langt på vei ?Åå, herlig! Takk for tips!![]()