Tidlig ultralyd

Ikke fått TUL før 13.april. Da er jeg 13+6 basert på det fastlegen målte seg fram til utvendig fordi vi ikke vet mensdato. Mistenker at jeg er et stykke lengre på vei og at jeg da er nærmere 16uker, men… o_O

Var hos lege i dag. Jeg tror selv jeg er 9+3 i dag, de vil ta utgangspunkt i siste blødning uansett at graviditetstesten viste 3+ for snart to uker siden, så de sier 5+3. Fått bestilt time hos privat ultralyd nå på fredag, og veldig spent på å se hva de sier. De kunne ikke henvise meg til ultralyd for å finne ut hvor langt jeg er på vei, måtte bestille privat selv :dead:

Fekk melding om time til TUL dagen etter legen henviste meg. Eg har ikkje time hos legen før 20.3 og er da 12+2, så ho sendte henvisning før. Timen min er 27.03, så er da 13+2.

I dag har jeg vært på tidlig UL.
Jeg er 7+0 i dag, så fikk ny termin da vi først trodde jeg var 6+5.

Fått såpass tidlig ul siden jeg har endometriose å egentlig vært i prosess for ivf, men heldigvis gikk det naturlig etter 2 år med prøving :smiley-angelic003

Har slitt med kramper i to uker å natt til i går fikk jeg ekstreme smerter som viste seg å være pga endometriose.

Uansett. Var på tidlig ul i dag. Alt var bra. Hørte det lille hjertet slå, selvom det ser ut som en liten ert inni der. Utrolig at noe som bare er litt over 6mm kan lage lyd fra seg!

Legger ved bilde, så dere som er ca like langt på vei som meg kan se hvor «stor» den lille erten vår er. :love017

Vedlegg

• 027C88B6-A8BD-41C8-AD21-EB11A63D99A0.jpeg
    027C88B6-A8BD-41C8-AD21-EB11A63D99A0.jpeg
    644 KB · Visninger: 53
Åh, da er det håp å få byttet :smiley-ashamed004 Fikk time 4.april, men hadde håpet å kunne ta tidlig påskeferie:smiley-ashamed004.
Fikk også satt opp time til OUL, 19 mai.. en inneklemtdag jeg hadde tenkt å avspasere for å dra til hytta:smiley-ashamed004
Ja, du skal vel også på UNN Tromsø? Fikk bytta innen 3 timer. Sendte svar på helsenorge kl 09.00 og kl 12.00 var svaret kommet.
Fikk OUL 15 mai.
Hvor langt er du på vei i dag?

Ja, du skal vel også på UNN Tromsø? Fikk bytta innen 3 timer. Sendte svar på helsenorge kl 09.00 og kl 12.00 var svaret kommet.
Fikk OUL 15 mai.
Hvor langt er du på vei i dag?
Ja, er UNN Tromsø jeg har fått time. I dag er jeg 9+0 tror jeg.. ☺️ Visste ikke at man kunne gå inn på helsenorge for å spørre om slike ting :smiley-ashamed004

Ja, er UNN Tromsø jeg har fått time. I dag er jeg 9+0 tror jeg.. ☺️ Visste ikke at man kunne gå inn på helsenorge for å spørre om slike ting :smiley-ashamed004
Lasta ned appen etter tips her inne. Så går du inn på timen og trykker endre time eller noe.

Oppdager i dag at jeg har byttet timen til når mannen er bortreist... så da må jeg spørre om bytte igjen :facepalm:

Back
Topp