Tidlig ultralyd

Jeg som var overbevist om at jeg egentlig ikke var gravid på ekte fikk dette avkreftet på privat tul i ettermiddag hvor jeg så en liten bamsemums :Heartred
Åååh, jeg også har følelse av at jeg ikke er gravid! Så jeg har en sånn rar greie med at jeg da overbeviser meg selv om det verste, så får jeg heller en positiv overraskelse om jeg likevel skulle være gravid. :playful: TUL om 2 uke og 5 dager.

Last edited:
Æsj! Jordmor har skrevet feil dag på siste menstruasjon på henvisning - så jeg har ikke fått time til tul før jeg er i uke 16.. Får prøve å ringe på mandag for å se om det lett seg rette :bag:

Jeg har bestilt time 14 mars hvis ikke legen på onsdag sender henvisning. Har ikke kontroll på hvor langt jeg er på vei, men har gått ut i fra 8+6 i dag. Godt mulig jeg er 10+6‍♀️♀️ Håper legen henviser at jeg helst får ultralyd i uken som kommer som kan bekrefte hvor langt jeg er på vei De var ikke så behjelpelige i resepsjonen. De kunne ikke sette meg opp til time før i uke 12, til tross for når jeg ikke vet når det er ‍♀️

Var på planlagt UL idag. Har hatt brun utflod siden torsdag, i tillegg til menssmerter og mindre kvalme. Forrige graviditet endte i MA i uke 12, der hjertet sluttet å slå uke 6. Så mørkt på dagens avtale og tenkte det nok var en ny MA. Men det viste seg å være feil❤️ og vi ble i tillegg satt en uke frem i tid. Er 9+2 nå! Utfloden kom fra et hematom på undersiden.

Fra å høre for 14 dager siden at den var tom fostersekk, til at det kunne ligne på at det var noe, til dette :Heartred ble målt til 8+4, så 4 dager lengre en antatt:)
Wow den var jo blitt en skikkwlig bamsemums åå 14 dager. Grattis

Jeg fikk også time til tidlig ordinær ultralyd i dag! Skal dit 29 mars! Da er jeg rundt 13 uker så det blir spennende :D

Jeg har TUL nå på torsdag. Da er jeg 7+2 og jeg er livredd for hva som møter meg. Ikke at jeg føler noe er galt, føler meg gravid og har symptomer men det hadde jeg sist gang også. Jeg er så redd for å drømme for mye om å få høre de magiske hjerteslagene, fordi jeg er så redd for å bli skuffa. Jeg vil bare så inderlig at det skal gå bra denne gangen :Heartred Måtte bare skrive det ned/si det til noen, for jeg går med gråten i halsen hele tiden

fått satt opp time til tidlig ordinær ultralyd nå 11 april! fikk egentlig timen 4 april, men er midt i påsken, så fikk flytta på den haha. Er 13+4 den 11, så sniker meg akkurat innafor perioden man kan ta :p

fått satt opp time til tidlig ordinær ultralyd nå 11 april! fikk egentlig timen 4 april, men er midt i påsken, så fikk flytta på den haha. Er 13+4 den 11, så sniker meg akkurat innafor perioden man kan ta :p
Samme dag som meg da :happy:, men jeg er «bare» 13+0 da:hilarious:

Fra å høre for 14 dager siden at den var tom fostersekk, til at det kunne ligne på at det var noe, til dette :Heartred ble målt til 8+4, så 4 dager lengre en antatt:)
Oiii så gøy Jeg skal på ultralyd i morgen etter samme opplevelsen som deg for to uker siden. Dette ga meg litt håp❤️

Henvisningen til TUL er vurdert inne på helsenorge så da får jeg vel time snart :Heartpink

Back
Topp