Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, jeg også har følelse av at jeg ikke er gravid! Så jeg har en sånn rar greie med at jeg da overbeviser meg selv om det verste, så får jeg heller en positiv overraskelse om jeg likevel skulle være gravid.Jeg som var overbevist om at jeg egentlig ikke var gravid på ekte fikk dette avkreftet på privat tul i ettermiddag hvor jeg så en liten bamsemums![]()
TUL om 2 uke og 5 dager.
Så herlig nyhetFra å høre for 14 dager siden at den var tom fostersekk, til at det kunne ligne på at det var noe, til detteble målt til 8+4, så 4 dager lengre en antatt
![]()

Wow den var jo blitt en skikkwlig bamsemums åå 14 dager. GrattisFra å høre for 14 dager siden at den var tom fostersekk, til at det kunne ligne på at det var noe, til detteble målt til 8+4, så 4 dager lengre en antatt
![]()
Helt utrolig at så mye kan skje på så kort tidWow den var jo blitt en skikkwlig bamsemums åå 14 dager. Grattis

Hvor lang tid tok det fra henvisningen ble sendt?Jeg fikk også time til tidlig ordinær ultralyd i dag! Skal dit 29 mars! Da er jeg rundt 13 uker så det blir spennende![]()
Måtte bare skrive det ned/si det til noen, for jeg går med gråten i halsen hele tidenSamme dag som meg dafått satt opp time til tidlig ordinær ultralyd nå 11 april! fikk egentlig timen 4 april, men er midt i påsken, så fikk flytta på den haha. Er 13+4 den 11, så sniker meg akkurat innafor perioden man kan ta![]()
, men jeg er «bare» 13+0 da
Oiii så gøy Jeg skal på ultralyd i morgen etter samme opplevelsen som deg for to uker siden. Dette ga meg litt håpFra å høre for 14 dager siden at den var tom fostersekk, til at det kunne ligne på at det var noe, til detteble målt til 8+4, så 4 dager lengre en antatt
![]()
Lykke til i morgen, krysser fingrene for at du også får en like bra beskjedOiii så gøy Jeg skal på ultralyd i morgen etter samme opplevelsen som deg for to uker siden. Dette ga meg litt håp![]()

Lykke til i morgenOiii så gøy Jeg skal på ultralyd i morgen etter samme opplevelsen som deg for to uker siden. Dette ga meg litt håp![]()