Tidlig ultralyd

Tok ny ultralyd i dag. Dessverre ser det ikke lovende ut. Fant fostersekk som er tom og har blødning i livmoren. Tatt hcg prøver på fredag og i dag. Så får vi se hvordan det går. Enten er jeg tidligere på vei en antatt, eller så er det graviditet utenfor livmor, eller så mister jeg…
Å nei! :( Hvordan er symptomene dine?

Bare vanlige gravidsymtomer. Ømme bryster, tretthet, mensmurringer, tisser hele tiden og kvalm etter mat. Ikke noe smerter eller blødninger.
Om du testet med strimler, hvordan var disse? Økning, styrke?

Tok ny ultralyd i dag. Dessverre ser det ikke lovende ut. Fant fostersekk som er tom og har blødning i livmoren. Tatt hcg prøver på fredag og i dag. Så får vi se hvordan det går. Enten er jeg tidligere på vei en antatt, eller så er det graviditet utenfor livmor, eller så mister jeg…
Håper virkelig at du bare er kortere på veg enn du tror! :Heartred Masse lykke til! God klem. :love017

Sender deg en utrolig god klem ❤️ Skal du tilbake igjen? Krysser tær og fingre for at det bare var litt for tidlig

Sist jeg tok ul i uke 6+2 så syntes kun fosteranlegget som de kalte det. Altså, de kunne se en tom fostersekk. Bare noen dager etter så vi foster med bankende hjerte :) håper det er tilfelle for deg også!
Det håper jeg også. Har lest om flere slike tilfeller :)

Du må holde oss oppdatert! Håper så inderlig det bare var litt for tidlig! (Jeg selv har ikke TUL før uke 8, da det er så mange som får slik beskjed og skaper masse unødig bekymring! Det er risikoen med for tidlig TUL). Sender masse klem og :Heartpink

Var dessverre slik vi fant ut at jeg hadde en MA i fjor… Vakthavende gyn på sykehuset måtte komme å se for at de skulle si noe bestemt, men blødningen i livmoren var tegn på at kroppen begynte å rydde opp selv… Men jeg håper virkelig dette ikke er tilfelle hos deg!❤️

Sendte en mld til fastlege om henvisning til tidlig UL. Ble bekymret etter en del smerter. :arghh: håper han er grei nå da. Om ikke går jeg privat.

Takk får håpe det :Heartred Blødningen i livmoren var ikke Så farlig ifølge gynekologen. Menvi så bare en tom rund fostersekk.
Håper det bare er tidlig. Jeg bar i uke 5 engang og da var det bare tom fosterdekk. Kom tilbake uka etter og da banka hjertet.

Håper det bare er tidlig. Jeg bar i uke 5 engang og da var det bare tom fosterdekk. Kom tilbake uka etter og da banka hjertet.
Takk for det. Håper det blir utfallet for meg også, men for å være helt ærlig så vil jeg bare bli ferdig med det å gå i uvisshet. Så uansett hva som skjer så vil jeg bare vite, og la livet gå videre :)

Back
Topp