Snorkfrøkna_90
Elsker forumet
Himmelbarn
Mailykke 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Har bestilt privat og fått time 7+1, det er innvendig da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vil jo unngå dette, så flytta timen til jeg er 6+2Helt klart. Var der 5+noe og det banket ikke et hjerte så det var spm om det hadde stoppet opp. Måtte vente 1 uke med ny UL og da var drt et bankende hjerte. Så lang uke med masse bekymringrr jeg skulle vært uten.
SpennendeJa, vil jo unngå dette, så flytta timen til jeg er 6+214 dager til!
skal bestille meg time til legen jeg også for å få henvisning. Eller skrev du bare over helsenorge? Føler ikke jeg trenger noen legetime for det ennå så tidlig.Går til privat gyn, så han satt opp timen når jeg var der før helgaSpennendeskal bestille meg time til legen jeg også for å få henvisning. Eller skrev du bare over helsenorge? Føler ikke jeg trenger noen legetime for det ennå så tidlig.
I følge helsedirektoratet.no hqr det vel straks nådd alle sykehus. Se om du finner noen gravide her inne som er i samme by som deg for å finne ut om det er gjeldene i din by.Får vi alle tilbud om to ultralyd gjennom det offentlige nå? Jeg var sist gravid før den nye ordningen
Det skulle ha vært innført på alle sykehus i landet innen utgangen av 2022, men har hørt at noen likevel ikke får tilbud grunnet ikke nok kapasitet…Får vi alle tilbud om to ultralyd gjennom det offentlige nå? Jeg var sist gravid før den nye ordningen
Spennende!! Fikk derese hjertet som banket?6+1 og alt bra herVis vedlegget 397909
Ja! Et lite hjerte som banket for ossSpennende!! Fikk derese hjertet som banket?
Wow! Så bra6+1 og alt bra herVis vedlegget 397909

Åå så stas!!6+1 og alt bra herVis vedlegget 397909

Takk for svar!! Da krysser jeg fingrene for at vi der noe!snikleser litt
Jeg tok først UL 7+1, både innvendig og utvendig. Så best innvendig, men så ikke så aller verst utvendig heller. Fikk se fra siden av embryoet, og ikke bare ryggraden som vi fikk de med innvendig. Så tydelig navlesnor, hode og rund liten kropp med hale på utvendig.![]()
Jeg var på UL (hos fastlegen, med utrolig gammeldags apparat) når jeg var nøyaktig 5+5 i sist svangerskap. Da kunne vi se hjerte slåJeg går til privat gyn og han ville ha meg på time rundt 6+0 for å høre hjertelyd. Timen ble satt opp når jeg er 5+5, så er i stuss om jeg skal utsette noen dager for å ikke bli bekymtra om vi ikke hører noe. Noen som har vært så tidlig før?