Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilSå hyggelig, gratulerer!
Jeg skal på TUL om to uker fra idag, er så spent!![]()

Åååååååh, så nydelig!!!

Ååhh det er så koselig når man ser konturene av en liten bebis!
Hvor mange uker?9+1Ååhh det er så koselig når man ser konturene av en liten bebis!Hvor mange uker?
Jeg var i dag på 7+0! Hvordan gikk det?Jeg skal i morgen, da er jeg 7+0, gruer og gleder meg så masse![]()
Ikke så bra hos meg, de fant en tom fostersekk så jeg må ta blodprøve i morgen og fredag for å se om det er stigning eller ikke. Hvordan gikk det med deg?Jeg var i dag på 7+0! Hvordan gikk det?![]()
Æsj så kjipt!! Håper virkelig at det bare er at du er kortere på vei enn først antatt og at blodprøvene viser stigningIkke så bra hos meg, de fant en tom fostersekk så jeg må ta blodprøve i morgen og fredag for å se om det er stigning eller ikke. Hvordan gikk det med deg?

Fikk du ny undersøkelse på sykehuset i går? Sender deg mange gode klemmerVært på ny UL idag, ser kunn en tom fostersekk, er 6+0 idag. Heldigvis så skulle hun som har privatklinikken på jobb på sykehuset i ettermiddag, så hun ønsker å kontakte legene på sykehuset for å undersøke meg enda en gang i ettermiddag siden jeg har vært igjennom 2 runder med svangerskap utenfor livmor. Kjenne jeg bare ønsker å bli ferdig med dette nå.. nesten så jeg sier meg fornøyd med 1 barn.

Åh så leit å høre... sender en klem og masse varme tanker, og håper på det beste<3 Det gikk fint her, vi har vært heldige og det var en liten bønne der med bankende hjerte.Ikke så bra hos meg, de fant en tom fostersekk så jeg må ta blodprøve i morgen og fredag for å se om det er stigning eller ikke. Hvordan gikk det med deg?