Tidlig ultralyd!

Martin Lundring på spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Tror alle jeg kjenner i mils omkrets her har vært hos han :p

Dit skal vi også :) har egentlig time rett etter påske men skal prøve å bytte til tor/fre før påske da det blir så fryktelig lenge å vente :hilarious:
Han er utrolig dyktig og flink til å forklare.
 
Dit skal vi også :) har egentlig time rett etter påske men skal prøve å bytte til tor/fre før påske da det blir så fryktelig lenge å vente :hilarious:
Han er utrolig dyktig og flink til å forklare.

Vi skal dit fredagen før påske :D
Han er helt fantastisk å være hos, og så trygg på hans kunnskaper!
 
Jeg skal på tidlig ultralyd for å sjekke at det er liv på mandag 25. mars :) Også blir det blodprøve og sjekk i Danmark 7. april <3
 
I dag har jeg vært på tidlig ultralyd. Det var en god følelse, å se den lille sprelle og hjertet slå :D
 
Jeg skal på min tredje tul til tirsdag. Er veldig spent. Vi mistet i spontanabort i september og Missed abortion i Desember. Så nå er jeg ganske nervøs før neste ul, fordi jeg nå er kommet like langt som da fosteret viste seg å ikke være levedyktig lenger forrige gang... Føler vi kan slappe mer av etter tirsdag, hvis alt viser seg å gå bra. Tvi tvi!
 
Jeg skal på ultralyd i morgen 9+4 og er kjempenervøs. Etter flere uker med kvalme døgnet rundt har jeg plutselig følt meg bedre de siste dagene. Det samme som skjedde forrige gang da ultralyd i uke 12 viste MA. Fosteret hadde da dødd da jeg var mellom 8,5 og 9 uker:(
 
Jeg skal på ultralyd i morgen 9+4 og er kjempenervøs. Etter flere uker med kvalme døgnet rundt har jeg plutselig følt meg bedre de siste dagene. Det samme som skjedde forrige gang da ultralyd i uke 12 viste MA. Fosteret hadde da dødd da jeg var mellom 8,5 og 9 uker:(

Lykke til!
 
Jeg skal på ultralyd i morgen 9+4 og er kjempenervøs. Etter flere uker med kvalme døgnet rundt har jeg plutselig følt meg bedre de siste dagene. Det samme som skjedde forrige gang da ultralyd i uke 12 viste MA. Fosteret hadde da dødd da jeg var mellom 8,5 og 9 uker:(
Masse lykke til :Heartbigred
 
Det gikk heldigvis veldig bra:Heartred En nydelig liten krabat som sprellet med armer og bein. Babyen ble målt til et par dager lenger enn antatt, så i følge den nye beregningen er jeg plutselig 10 uker i morgen :happy093
Gynekologen lurte på om jeg ville komme tilbake om 2 uker for å se hvordan det går. Svarte selvfølgelig ja så da er det ikke lenge til vi får sett den igjen :Heartred
 
Bestilt meg privat TUL nå 3 april hos kvinnedoktoren, siden sykehuset fremdeles ikke har kalt meg inn, da jeg skal ha mer oppfølging pga tvillinger. Gleder/gruer meg og håper slt er bra. Ifølge menstermin er jeg 12 uker i dag, men blir nok satttilbake nesten 4 dager tenker jeg pga sen el. Men går utifrå menstermin for det fikk jeg beskjed om på ul 9+6 hvor alt forøvet var bra:)
Første graviditeten og vil så gjerne slt skal gå fint. Har vært heldig og vært i god form hele veien uten mange symptomer , men det skremmer MG jo litt å. Men må bare gå utifrå at alt er vra når jeg ikke har smerter eller blødninger :)
 
Bestilt meg privat TUL nå 3 april hos kvinnedoktoren, siden sykehuset fremdeles ikke har kalt meg inn, da jeg skal ha mer oppfølging pga tvillinger. Gleder/gruer meg og håper slt er bra. Ifølge menstermin er jeg 12 uker i dag, men blir nok satttilbake nesten 4 dager tenker jeg pga sen el. Men går utifrå menstermin for det fikk jeg beskjed om på ul 9+6 hvor alt forøvet var bra:)
Første graviditeten og vil så gjerne slt skal gå fint. Har vært heldig og vært i god form hele veien uten mange symptomer , men det skremmer MG jo litt å. Men må bare gå utifrå at alt er vra når jeg ikke har smerter eller blødninger :)
Jeg hadde ingen symptomer med forrige mann, det var ett drømmesvangerskap :D prøv å nyte at du har lite symptomer, og masse lykke til 3. april :) ❤️
 
Da er dagen for tidlig ul ca 12 uker. Gruer meg litt men gleder meg mest, ikke vært pp ul siden 9uker, så håper ert er liv og røre der inne enda:woot: dette blir siste ul før timen på sykehuset 10.mai så hvis alt er greit i dag, skal jeg slappe av å nyte frem til det:)
 
Da er dagen for tidlig ul ca 12 uker. Gruer meg litt men gleder meg mest, ikke vært pp ul siden 9uker, så håper ert er liv og røre der inne enda:woot: dette blir siste ul før timen på sykehuset 10.mai så hvis alt er greit i dag, skal jeg slappe av å nyte frem til det:)
Lykke til! Hold oss oppdaterte :happy:
 
Da er dagen for tidlig ul ca 12 uker. Gruer meg litt men gleder meg mest, ikke vært pp ul siden 9uker, så håper ert er liv og røre der inne enda:woot: dette blir siste ul før timen på sykehuset 10.mai så hvis alt er greit i dag, skal jeg slappe av å nyte frem til det:)

Lykke til!
 
Da er dagen for tidlig ul ca 12 uker. Gruer meg litt men gleder meg mest, ikke vært pp ul siden 9uker, så håper ert er liv og røre der inne enda:woot: dette blir siste ul før timen på sykehuset 10.mai så hvis alt er greit i dag, skal jeg slappe av å nyte frem til det:)
Lykke til! :D
 
Back
Topp