Tidlig ultralyd!

en uke til ultralyd for min del, veldig utålmodig! Må beherske meg for å ikke flytte fram timen!
 
Skal på andre UL imorgen (privat), er 10+5. Hadde første UL i uke 8, fikk se hjerte slå (fy søren for en lettelse) og bekreftet at jeg var 7+2. Grunnen til at jeg tok det så tidlig var at jeg hadde MA som endte i SA ifjor, og da kaster de heldigvis TUL etter deg. :)

Fortsatt nervøs som rakkern :(
 
Skal på andre UL imorgen (privat), er 10+5. Hadde første UL i uke 8, fikk se hjerte slå (fy søren for en lettelse) og bekreftet at jeg var 7+2. Grunnen til at jeg tok det så tidlig var at jeg hadde MA som endte i SA ifjor, og da kaster de heldigvis TUL etter deg. :)

Fortsatt nervøs som rakkern :(
Lykke til i morgen ❤️
 
Jeg skal på ny tul om 2 uker. Er veldig spent!
 
Skal på andre UL imorgen (privat), er 10+5. Hadde første UL i uke 8, fikk se hjerte slå (fy søren for en lettelse) og bekreftet at jeg var 7+2. Grunnen til at jeg tok det så tidlig var at jeg hadde MA som endte i SA ifjor, og da kaster de heldigvis TUL etter deg. :)

Fortsatt nervøs som rakkern :(
Vet hvordan det er! Lykke til i morgen :joyful:
 
Var på 5+3 og 7+2. Sååå stor forkjell på kun 13 dager :Heartpink:Heartblue
Så ikke hjertet på 5+3, men blinka veldig på 7+2. Var litt stressa, så det å se gynekologen lyse opp var så fint. Neste blir uke 18.
 
Var på TUL når jeg var 5+5, så at hjertet blinket og at det lå i livmoren, men ikke mer. Vurderer ny TUL før vi begynner å fortelle det, men er usikker på når jeg bør ta en ny :confused005
 
Var på tidlig ul uke 6+0 og uke 7+1 pga blødninger og uke 7 fordi vi har blitt gravide ved hjelp av ivf og det er en del av pakken. Skal tilbake nå på torsdag og er da 11+2. Alt har jo vært bra alle gangene, men kjenner jeg gruer meg en del.
 
Var på TUL når jeg var 5+5, så at hjertet blinket og at det lå i livmoren, men ikke mer. Vurderer ny TUL før vi begynner å fortelle det, men er usikker på når jeg bør ta en ny :confused005
Når du er 11-13 uker på vei, da ser man en ordentlig liten baby, og kan også få en sjekk av den om man vil :)
 
Når du er 11-13 uker på vei, da ser man en ordentlig liten baby, og kan også få en sjekk av den om man vil :)
Er det jeg har tenkt, så blir nok rundt omkring da:)
 
Åh jeg har neste til Om 14 dager. Leeeenge til!
 
Back
Topp