tolilla
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Jaa, du er dagen før meg da, jeg skal 2. aprilJeg å! Syns tiden snegler seg fram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, du er dagen før meg da, jeg skal 2. aprilJeg å! Syns tiden snegler seg fram
Martin Lundring på spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Tror alle jeg kjenner i mils omkrets her har vært hos han
Dit skal vi også har egentlig time rett etter påske men skal prøve å bytte til tor/fre før påske da det blir så fryktelig lenge å vente
Han er utrolig dyktig og flink til å forklare.
Jeg skal på ultralyd i morgen 9+4 og er kjempenervøs. Etter flere uker med kvalme døgnet rundt har jeg plutselig følt meg bedre de siste dagene. Det samme som skjedde forrige gang da ultralyd i uke 12 viste MA. Fosteret hadde da dødd da jeg var mellom 8,5 og 9 uker
Masse lykke tilJeg skal på ultralyd i morgen 9+4 og er kjempenervøs. Etter flere uker med kvalme døgnet rundt har jeg plutselig følt meg bedre de siste dagene. Det samme som skjedde forrige gang da ultralyd i uke 12 viste MA. Fosteret hadde da dødd da jeg var mellom 8,5 og 9 uker
Jeg hadde ingen symptomer med forrige mann, det var ett drømmesvangerskap prøv å nyte at du har lite symptomer, og masse lykke til 3. aprilBestilt meg privat TUL nå 3 april hos kvinnedoktoren, siden sykehuset fremdeles ikke har kalt meg inn, da jeg skal ha mer oppfølging pga tvillinger. Gleder/gruer meg og håper slt er bra. Ifølge menstermin er jeg 12 uker i dag, men blir nok satttilbake nesten 4 dager tenker jeg pga sen el. Men går utifrå menstermin for det fikk jeg beskjed om på ul 9+6 hvor alt forøvet var bra
Første graviditeten og vil så gjerne slt skal gå fint. Har vært heldig og vært i god form hele veien uten mange symptomer , men det skremmer MG jo litt å. Men må bare gå utifrå at alt er vra når jeg ikke har smerter eller blødninger
Takk ja er faktisk fornøyd med å slippe unna kvalme ogsånn altså) så lenge alt er vra er jeg fornøydJeg hadde ingen symptomer med forrige mann, det var ett drømmesvangerskap prøv å nyte at du har lite symptomer, og masse lykke til 3. april
Lykke til! Hold oss oppdaterteDa er dagen for tidlig ul ca 12 uker. Gruer meg litt men gleder meg mest, ikke vært pp ul siden 9uker, så håper ert er liv og røre der inne enda dette blir siste ul før timen på sykehuset 10.mai så hvis alt er greit i dag, skal jeg slappe av å nyte frem til det
Takk det skal jeg, håper klokka frem til 15 går fort.Lykke til! Hold oss oppdaterte
Da er dagen for tidlig ul ca 12 uker. Gruer meg litt men gleder meg mest, ikke vært pp ul siden 9uker, så håper ert er liv og røre der inne enda dette blir siste ul før timen på sykehuset 10.mai så hvis alt er greit i dag, skal jeg slappe av å nyte frem til det
Lykke til!Da er dagen for tidlig ul ca 12 uker. Gruer meg litt men gleder meg mest, ikke vært pp ul siden 9uker, så håper ert er liv og røre der inne enda dette blir siste ul før timen på sykehuset 10.mai så hvis alt er greit i dag, skal jeg slappe av å nyte frem til det