30.oktoberDa jubler vi for hjertelyd i dag Når har du termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30.oktoberDa jubler vi for hjertelyd i dag Når har du termin?
Hvor langt er du på vei?en uke til ultralyd for min del, veldig utålmodig! Må beherske meg for å ikke flytte fram timen!
Lykke til i morgenSkal på andre UL imorgen (privat), er 10+5. Hadde første UL i uke 8, fikk se hjerte slå (fy søren for en lettelse) og bekreftet at jeg var 7+2. Grunnen til at jeg tok det så tidlig var at jeg hadde MA som endte i SA ifjor, og da kaster de heldigvis TUL etter deg.
Fortsatt nervøs som rakkern
Vet hvordan det er! Lykke til i morgenSkal på andre UL imorgen (privat), er 10+5. Hadde første UL i uke 8, fikk se hjerte slå (fy søren for en lettelse) og bekreftet at jeg var 7+2. Grunnen til at jeg tok det så tidlig var at jeg hadde MA som endte i SA ifjor, og da kaster de heldigvis TUL etter deg.
Fortsatt nervøs som rakkern
Når du er 11-13 uker på vei, da ser man en ordentlig liten baby, og kan også få en sjekk av den om man vilVar på TUL når jeg var 5+5, så at hjertet blinket og at det lå i livmoren, men ikke mer. Vurderer ny TUL før vi begynner å fortelle det, men er usikker på når jeg bør ta en ny
Er det jeg har tenkt, så blir nok rundt omkring daNår du er 11-13 uker på vei, da ser man en ordentlig liten baby, og kan også få en sjekk av den om man vil
8+5 i dag. Har så lyst å sjekke før, men må pent mannen kommer hjem fra jobb!Hvor langt er du på vei?
Da er vi nesten helt likt. Jeg er 8+6 i dag8+5 i dag. Har så lyst å sjekke før, men må pent mannen kommer hjem fra jobb!
Kan rapportere at det gikk kjempebra og vi så det sprellet og holdt på der inne! Helt surrealistisk. Er så glad!Vet hvordan det er! Lykke til i morgen
Jeg å! Syns tiden snegler seg framÅh jeg har neste til Om 14 dager. Leeeenge til!
Da er vi nesten helt likt. Jeg er 8+6 i dag