Tidlig ultralyd!

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Grykkan, 11 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. FruO93 Glad i forumet

Lykke til! :D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Lykke til i dag :)

3. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Lykke til :)

• Liker Liker x 1
  4. JuliJente89 Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Da var vi feridg ble mål til 11+4 som er helt etter mine beregninger, nakkefilet og alt så veldig vra ut alt var innen for normalen og begge rørte på seg så nå kan jeg endelig slappe av litt, da han sa sjansen for å miste nå sank til ca 1,7% siden jeg er nesten 12 uker og litt høyere siden det er tvillinger:)

• Hjertelig Hjertelig x 6
  5. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Så herlig, da er det bare å nyte og glede seg :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. FrkPippi Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

Vi var på tul + test i København på mandag (9+2), og fikk se en liten sak med hf på 170. Det var veldig rart og det gikk litt opp for samboeren :) blir spennende å få resultatet i neste uke!

• Hjertelig Hjertelig x 5
  7. 2Mammaer2barn Flørter med forumet

Da var vi på tidlig UL idag, fikk beskjed vi var 12+3, og herregud så mye babyen bevegde seg! Var helt magisk p se! Hoppa rundt inni der og alt så helt topp ut, hjerte banka sterkt og❤️ #letta❤️❤️

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 7
  8. 09mamma Blir kjent med forumet

I dag har vi sett en liten perfekt loppe :Heartbigred 6.7 cm stor og 13+0! ( 12+6 etter min regning så det passet jo veldig bra)
    Var så utrolig deilig å se at alt var bra og nå skal jeg nyte resten av svangerskapet! Gleder meg til oul i mai❤️

• Hjertelig Hjertelig x 7

Del denne siden