Tidlig ultralyd!

Da var vi feridg ble mål til 11+4 som er helt etter mine beregninger, nakkefilet og alt så veldig vra ut alt var innen for normalen og begge rørte på seg så nå kan jeg endelig slappe av litt, da han sa sjansen for å miste nå sank til ca 1,7% siden jeg er nesten 12 uker og litt høyere siden det er tvillinger:)
 
Da var vi feridg ble mål til 11+4 som er helt etter mine beregninger, nakkefilet og alt så veldig vra ut alt var innen for normalen og begge rørte på seg så nå kan jeg endelig slappe av litt, da han sa sjansen for å miste nå sank til ca 1,7% siden jeg er nesten 12 uker og litt høyere siden det er tvillinger:)
Så herlig, da er det bare å nyte og glede seg :Heartred
 
Vi var på tul + test i København på mandag (9+2), og fikk se en liten sak med hf på 170. Det var veldig rart og det gikk litt opp for samboeren :) blir spennende å få resultatet i neste uke!
 
Da var vi på tidlig UL idag, fikk beskjed vi var 12+3, og herregud så mye babyen bevegde seg! Var helt magisk p se! Hoppa rundt inni der og alt så helt topp ut, hjerte banka sterkt og❤️ #letta❤️❤️
 

Vedlegg

  • A40E8328-A555-4EDB-A7F3-4EF8C2466188.jpeg
    A40E8328-A555-4EDB-A7F3-4EF8C2466188.jpeg
    22,5 KB · Visninger: 25
I dag har vi sett en liten perfekt loppe :Heartbigred 6.7 cm stor og 13+0! ( 12+6 etter min regning så det passet jo veldig bra)
Var så utrolig deilig å se at alt var bra og nå skal jeg nyte resten av svangerskapet! Gleder meg til oul i mai❤️
 
Back
Topp