Tidlig ultralyd!

HeltTexas

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Det gikk ikke så bra :(
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Hvordan gikk det med deg? :Heartred

Håper inderlig at jordmor har tatt feil her! Krysser fingrene for deg og spiren din!:Heartred

1barnvilha2

Flørter med forumet
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Ånei så trist å høre :( Huff! Så forferdelig :( Hos meg gikk det veldig fint faktisk! Fin hjerterytme, men hun ville ikke høre på hjertet siden fosteret var så lite, men hun sa det så veldig fint ut :)

Håper det går fint med deg <3 i know the feeling, og jeg sender deg mange klemmer <3

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Hvem tar dere kontakt med for tidlig UL? Vet ikke om noen klinikker i nærområdet som tilbyr dette, så jeg blir så usikker på hvem jeg eventuelt skal kontakte...
Fastlegen kan skrive henvisning for deg :) dit du går for celleprøver f.eks.

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019

Håper jordmor har tatt feil altså ❤️

AnLinnea

Elsker forumet
Himmelbarn
Påskekyllingene 2020

Håper det bare var en feil måling, og at det ikke er abort. Føler med deg ❤️

Caecilia

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Er det Volvat i nærheten? De pleier å tilby det.
Dessverre! Kun ordinære legekontor og sykehus her...

Fastlegen kan skrive henvisning for deg :) dit du går for celleprøver f.eks.
Hm... kanskje jeg skal høre med fastlegen da. Har tatt celleprøver hos jordmor/helsestasjon tidligere, men kan jo hende at legen vet om en mulighet for tidlig UL. :) Takk!

Lizzy85

Andre møte med forumet
Jeg var på TUL på fredag, 9+6. Liten sprellemann på 3,6 cm :) Alt så bra ut, den danset og hoppet :) Hadde bare vanlig UL når jeg var gravid første gang, så det var moro :)

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Da var jeggpå TUL i går, var kjempebervøs for om det var noe liv der, er 7+1 i dag , da jeg kommer fant vi et fister og fin hjertelyd på 148 og 1,1 cm foster, eneste overraskelsen var at det var en til , litt mindre men like fin hjertelyd. Ble ganske overrasket.(og litt redd) prøvene over 4 år , brukte letrozol , ene gangen jeg ikke fant el så har jeg tydeligvis hadd el på begge sider:happy8 :woot: Så skal tilbake om 14 dager for videre sjekk:) så da håper jeg slt går bra fremover.

Wow så spennende!!! Gratulerer!!

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Vi var også på tidlig UL igår vi har prøvd i et år så va trodde ikke helt på graviditetstestene , var liksom ikke helt virkelig før vi så et lite bankene hjerte på skjermen igår

7+5 uker på vei

Så fiiin

Vordende

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Hvem tar dere kontakt med for tidlig UL? Vet ikke om noen klinikker i nærområdet som tilbyr dette, så jeg blir så usikker på hvem jeg eventuelt skal kontakte...

Det er nok flere private som tilbyr det i området. Du får ta et lite søk på google :) Jeg fant bare en der som hadde fått gode anmeldelser :)

Vordende

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019

Huff! Hvordan har det gått?

Minimeg123

Forelsket i forumet
Smånissene 2022
TUL idag 9+3. Hærlig opplevelse! Lille vennen låg å sparka med beina sine :Heartred Alt såg heilt fint ut. 10 kg lettare kjenner eg :love7

AnLinnea

Elsker forumet
Himmelbarn
Påskekyllingene 2020
TUL idag 9+3. Hærlig opplevelse! Lille vennen låg å sparka med beina sine :Heartred Alt såg heilt fint ut. 10 kg lettare kjenner eg :love7
Så deilig! Min tur på fredag. Jeg er så nervøs.. håper på å føle det samme som deg når jeg går derfra:)

87camilla

Betatt av forumet
Oktoberlykke 2019
Nå kan jeg senke skuldrene. Tul i dag. Så et bankende hjerte:Heartred ble flyttet 5 dager frem så vips så er jeg 8+5:love7

Bebe2020

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Maiblomstene 2020
Jeg har vært på to UL-undersøkelser så langt, 4+4 og 5+4 (jeg hadde time hos gynekolog uansett). 5+4 så vi -ikke overraskende - bare plommesekken, så da fikk jeg enda en time når jeg er 7+5. Utrolig bra oppfølging, og jeg gleder meg så mye til å se den lille spiren!

Marte123

Andre møte med forumet
I dag var det endelig min tur, 8+3. Var en helt fantastisk følelse å se hjertet som «blinket» på skjermen ❤️

Topp