Tidlig ultralyd!

Det gikk ikke så bra :(
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Hvordan gikk det med deg? :Heartred

Håper inderlig at jordmor har tatt feil her! Krysser fingrene for deg og spiren din!:Heartred
 
Det gikk ikke så bra :(
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Hvordan gikk det med deg? :Heartred
Ånei så trist å høre :( Huff! Så forferdelig :( Hos meg gikk det veldig fint faktisk! Fin hjerterytme, men hun ville ikke høre på hjertet siden fosteret var så lite, men hun sa det så veldig fint ut :)

Håper det går fint med deg <3 i know the feeling, og jeg sender deg mange klemmer <3
 
Hvem tar dere kontakt med for tidlig UL? Vet ikke om noen klinikker i nærområdet som tilbyr dette, så jeg blir så usikker på hvem jeg eventuelt skal kontakte...
Fastlegen kan skrive henvisning for deg :) dit du går for celleprøver f.eks.
 
Det gikk ikke så bra :(
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Hvordan gikk det med deg? :Heartred
Håper jordmor har tatt feil altså ❤️
 
Det gikk ikke så bra :(
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Hvordan gikk det med deg? :Heartred

Håper det bare var en feil måling, og at det ikke er abort. Føler med deg ❤️
 
Jeg var på TUL på fredag, 9+6. Liten sprellemann på 3,6 cm :) Alt så bra ut, den danset og hoppet :) Hadde bare vanlig UL når jeg var gravid første gang, så det var moro :)
 
Da var jeggpå TUL i går, var kjempebervøs for om det var noe liv der, er 7+1 i dag , da jeg kommer fant vi et fister og fin hjertelyd på 148 og 1,1 cm foster, eneste overraskelsen var at det var en til , litt mindre men like fin hjertelyd. Ble ganske overrasket.(og litt redd) prøvene over 4 år , brukte letrozol , ene gangen jeg ikke fant el så har jeg tydeligvis hadd el på begge sider:happy8 :woot: Så skal tilbake om 14 dager for videre sjekk:) så da håper jeg slt går bra fremover.

Wow så spennende!!! Gratulerer!!
 
Vi var også på tidlig UL igår vi har prøvd i et år så va trodde ikke helt på graviditetstestene , var liksom ikke helt virkelig før vi så et lite bankene hjerte på skjermen igår

7+5 uker på vei

Så fiiin
 
Hvem tar dere kontakt med for tidlig UL? Vet ikke om noen klinikker i nærområdet som tilbyr dette, så jeg blir så usikker på hvem jeg eventuelt skal kontakte...

Det er nok flere private som tilbyr det i området. Du får ta et lite søk på google :) Jeg fant bare en der som hadde fått gode anmeldelser :)
 
Det gikk ikke så bra :(
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Hvordan gikk det med deg? :Heartred

Huff! Hvordan har det gått?
 
TUL idag 9+3. Hærlig opplevelse! Lille vennen låg å sparka med beina sine :Heartred Alt såg heilt fint ut. 10 kg lettare kjenner eg :love7
 
TUL idag 9+3. Hærlig opplevelse! Lille vennen låg å sparka med beina sine :Heartred Alt såg heilt fint ut. 10 kg lettare kjenner eg :love7
Så deilig! Min tur på fredag. Jeg er så nervøs.. håper på å føle det samme som deg når jeg går derfra:)
 
Nå kan jeg senke skuldrene. Tul i dag. Så et bankende hjerte:Heartred ble flyttet 5 dager frem så vips så er jeg 8+5:love7
 
Jeg har vært på to UL-undersøkelser så langt, 4+4 og 5+4 (jeg hadde time hos gynekolog uansett). 5+4 så vi -ikke overraskende - bare plommesekken, så da fikk jeg enda en time når jeg er 7+5. Utrolig bra oppfølging, og jeg gleder meg så mye til å se den lille spiren!
 
I dag var det endelig min tur, 8+3. Var en helt fantastisk følelse å se hjertet som «blinket» på skjermen ❤️
 
Back
Topp