Tidlig ultralyd

Veldig lite som skal til ja. Noen dager fra eller til gjør en stor forskjell. Hvor langt er du på vei nå?

Huff,jeg vet faktisk ikke Har jo ikke hatt ordentlig mensen siden august.
Var kjipt og ikke kunne se "noe" eller bekrefte/avkrefte exu. Men skal tilbake om en uke så kan jo ha vokst litt da.

Jeg har fått time til gyn for UL og sjekk 29.11 [emoji4] har heldigvis verdens hyggeligste lege så jeg gleder meg [emoji28]

Så fantastisk! ❤️
Jeg var på min 3 ultralyd nå idag jeg Kan si det sånn at jeg blir følgt tett opp denne gangen. Like rørende hver gang! Og idag var det ved utvendig ultralyd faktisk ☺️
Så fint du blir så tett fulgt opp, det er jo betryggende. Jeg tok også utvendig, tror jeg skal det hver gang bortsett fra evt 3D. Husker ikke helt hvordan det var jeg. lykke til vidre<3

Tålmodigheten varte ikke lenger gitt. Bestilt TU fredag neste uke, skal da være 6+6. Jeg forstår ikke at jeg faktisk er gravid, samtidig som jeg forstår det men føler meg nesten sikker på at det kommer til å ende likt som sist. Vil da bare få vite det så tidlig som mulig, så tar jeg det som en bonus om UL viser bankende hjerte og riktig størrelse. Skulle ta dette helt coolt jeg, det gikk fort over :p

Jeg skal på TU 4 desember. Da er jeg 8 + 4. Forstår egentlig ikke at jeg er gravid, så forhåpentligvis er det et hjerte som slår og jeg kan innse det selv.. :nailbiting:

Den beste følelsen! :Heartred
Har ikke følt meg gravid, og siden jeg mistet i september har jeg tenkt at dette ikke kom til å gå bra!
Men på ultralyd i går fikk vi se både hode, armer og ben...og hjertet dunket høyt og sterkt 162 bpm.:Heartred Beregningen og str. var også SPOT ON! og er i dag 8+1!:Heartred

Vedlegg

• BabyPeanut_LI.jpg
    BabyPeanut_LI.jpg
    688,5 KB · Visninger: 34
Den beste følelsen! :Heartred
Har ikke følt meg gravid, og siden jeg mistet i september har jeg tenkt at dette ikke kom til å gå bra!
Men på ultralyd i går fikk vi se både hode, armer og ben...og hjertet dunket høyt og sterkt 162 bpm.:Heartred Beregningen og str. var også SPOT ON! og er i dag 8+1!:Heartred
Gratulerer så mye! :Heartbigred

Jeg skal på tul 11.12 er da 7+1 føles som en halv evighet til.
Prøverør her også.

Back
Topp