Tidlig ultralyd

Var sist uke, 8+0, på grunn av en blødning. Det kom ikke friskt blod men legen ville sende meg på ul. Helt utrolig å høre det bankende hjertet!! :Heartpink
Har ikke blødd mer men skal tilbake om to uker for å sjekke at alt fortsatt er bra...
 
7 dager
 
Hvor masse betaler dere for tul? Volvat tar 1550kr, så kommer sikkert noe ekstra greier i tillegg.
 
Hvor masse betaler dere for tul? Volvat tar 1550kr, så kommer sikkert noe ekstra greier i tillegg.

En vennine av meg tok tul der til den prisen og då var det en grumdig sjekk + man fikk med minnepenn med bilder ogven liten vidio.
 
Hvor masse betaler dere for tul? Volvat tar 1550kr, så kommer sikkert noe ekstra greier i tillegg.
Ikke noe ekstra utenom nei så det er prisen. Om du skal ta UL 4 ganger så lønner det seg å bli medlem via BV med 30% rabatt
 
Må man ta flere ganger for å få prosenter?
Medlemskap koster 1500 kroner ca og man får 30% rabatt via BV
Så ca 1000 kroner i medlemskap. Med medlemskap så får du 20% rabatt på vanlig pris, altså om du skal ha mer enn 4 timer iløpet av et år så vil det lønne seg med medlemskap
 
Omg det var litt penger.
Jeg er heldig som betaler ingenting for UL siden fastlegen min driver også med det og har alt av utstyr på kontoret sitt.:notworthy
 
Betaler 1100 her. Spanderer det på oss én gang og det er verdt det, men blir ikke noe ukentlig greie :p

5 dager igjen!
 
Lykke til alle som skal :) Jeg var i uke 7+5 og skal igjen i uke 12. Bare to små uker igjen nå :)
 
3 dager igjen! + en time. Så 73 timer bare, ganske nøyaktig!
 
Back
Topp