Tidlig ultralyd

Charlotte1989

Andre møte med forumet
Hei! Er det noen av Juli gruppen som har vert på tidlig ultralyd allerede?
Jeg skal på Torsdag, og er da 6+3. Har eit håp om å få se et hjerte ❤️ Er blitt gravid med prøverør, så vi vet nøyaktig befruktningsdato Noen med erfaring fra TUL rundt denne tiden?

Var også på ultralyd forrige uke, 5+3 og da såg vi plommesekken. Men hører mange som har sett fostersekken rundt denne tiden. Hva er det?
 
Forrige gang så vi bankende hjerte på TUL 6+4, så det blir nok synlig! Lykke til :)
 
Jeg så hjertet 6+ 4 sist<3 Bare å glede seg<3 Lykke til.
Denne gangen er TUL mandag 12.11 er da 7+3.
 
Jeg var på tul 7+1 med førstemann. Så da er bankende hjerte :Heartred skal på tul om 7 dager, vil da være 7+0. Håper å se et bankende hjerte da også. Masse lykke til på tul :) du må oppdatere oss
 
Jeg skal på TUL om 15 dager (har ikke nedtelling i det hele tatt!). Da er jeg rundt 7uker :)
Er kjempespent på å få se om alt er bra med nurket!
 
Drar uke 10-11! Syns det var så artig å få se minibabyen sist, gleder meg til ny sniktitt!
 
Jordmoren eg skal gå til har ultralydsparat så blir en titt ved første kontroll hos henne i uke 10
 
Jeg vil ta en tur før jul. Det blir uke 10. Føler ikke jeg kan være like heldig 3 ganger, så gleder meg ikke over graviditeten så mye ennå.
 
Har bestilt UL i uke 10 (9+2). Da er jeg forbi dit jeg kom sist og håper jo selvfølgelig at det er et levende foster som kan være litt fotogen så vi har et bilde som kan pakkes inn som julegave for avsløring til familien på julaften :D:dummy::dummy1:
 
Jeg skal om en uke, da er jeg 7+2. Trenger en tidlig ul for virkelig å innse at jeg er gravid. Så blir det nok ny ul rundt uke 12 for å se at det fortsatt er liv.
 
Skal når jeg er 7+4 :)
 
Var på tidlig UL i dag, er 6+0. Vi var så heldige og fikk se et bankende lite hjerte:Heartbigred Lykke til med UL til alle dere andre:greet025
 
Jeg var på torsdag som var, da var jeg 6+4 etter ivf, vi fikk se bankende hjerte og greier, veldig stas. Tilhører egentlig juni, men henger litt med dere også siden maks overtid = juli
 
Jeg vil ta en tur før jul. Det blir uke 10. Føler ikke jeg kan være like heldig 3 ganger, så gleder meg ikke over graviditeten så mye ennå.

Akkurat sånn jeg føler og!! Sliter skikkelig mes å glede meg. Har to små frøkner fra før :)
 
Jeg skal på TUL i morgen, da skal jeg være 6+1!! Er så spent! Hadde egentlig bestilt privat UL til i dag, men så fikk jeg time på sykehuset i morgen..så da må jeg vente noen ekstra timer...
 
Skal i uke 7 en gang, prøverør her også :)
 
Jeg skal på TUL i morgen, da skal jeg være 6+1!! Er så spent! Hadde egentlig bestilt privat UL til i dag, men så fikk jeg time på sykehuset i morgen..så da må jeg vente noen ekstra timer...
Masse lykke til i dag :Heartbigred
 
Skal også på ultralyd neste torsdag. Får det pga prøverør :)
 
Skal 20. November og kan nesten ikke vente:woot:
Vurderer å bestille en til nå på tirsdag, holder ikke uuuut!
 
Back
Topp