Tidlig ultralyd

Nettopp vært i dag og det var SÅ kjekt! Gøy med sniktitt og alt så bra ut, 11+0 :)
 
Jeg ringte legen pga rosa/brun utflod og ble henvist til gyn ig UL for beroligende sjekk. Helt ok det :) En uke igjen!
 
Blir nå utsatt til 17 desember så 7 dager igjen
 
Vi skal på torsdag kl 10:30, så 3,5 dag igjen nå!
 
Fikk meg en sniktitt i dag:) liten bølle som målte ca uke 10 (er 9+1 ifølge mens). Til og med litt bevegelse kunne man se. Blir stadig mer virkelig:D
 
Klinikken ringte kl.09 og fortalte at di ikke hadde anledning til å utføre ul i morgen, og lurte på om jeg hadde mulighet til å komme i dag:Dder fikk vi se og høre ett nydelig bankende hjerte:Heartpink
 
Jubler også for TUL i dag og et perfekt «vitalt foster» med hjerteslag og bevegelser! :wideyed: Trodde det skulle se ut som en liten flekk etter det vi har hørt fra andre, men det var jo helt tydelig en baby med hode, hake, kropp og ben. Fikk ikke høre noe hjertelyd da de ikke ville sende signaler?bølger?etellerannet? inn når det er så tidlig, men det ble plutselig mye mer ekte både for meg og ikke minst sambo:p

Ble satt to dager tilbake etter målinger, så nå er vi tilbake på min opprinnelige beregning istedenfor jordmors, altså 9+2.:)
 
Kjøpte meg til en tidlig UL da jeg har gått til uke 12 før og opplevd det ikke var noen baby, så i uke 8 så jeg bankende hjerte og fikk høre det slå med ca 126 slag p.min <3 er fortsatt nervøs men det hjelper
 
Vi var i dag, og det var heldigvis positive nyheter! Alt så bra ut :love7
Hun målte meg til 11+1, men jeg forholder meg fortsatt til min egen; 10+3 :)
 
Jubler også for TUL i dag og et perfekt «vitalt foster» med hjerteslag og bevegelser! :wideyed: Trodde det skulle se ut som en liten flekk etter det vi har hørt fra andre, men det var jo helt tydelig en baby med hode, hake, kropp og ben. Fikk ikke høre noe hjertelyd da de ikke ville sende signaler?bølger?etellerannet? inn når det er så tidlig, men det ble plutselig mye mer ekte både for meg og ikke minst sambo:p

Ble satt to dager tilbake etter målinger, så nå er vi tilbake på min opprinnelige beregning istedenfor jordmors, altså 9+2.:)
Foster vokser forskjellig og måling på UL er bare en indikasjon og ikke fasit. Derfor bør man ikke temindato etter hver UL, men forholde seg til menstermin til en annen termin blir fastsatt på OUL ;)
 
Foster vokser forskjellig og måling på UL er bare en indikasjon og ikke fasit. Derfor bør man ikke temindato etter hver UL, men forholde seg til menstermin til en annen termin blir fastsatt på OUL ;)

Joda, skjønner det, men er uansett vanskelig når forrige mens var i midten av juli.:wacky: Hadde en SA før dette svangerskapet uten mens mellom, så jeg har nå holdt meg til mine beregninger ut fra LH-test uansett jeg. Synes det er så fint å starte ny uke på lørdager så det passer meg fint. :D
 
Foster vokser forskjellig og måling på UL er bare en indikasjon og ikke fasit. Derfor bør man ikke temindato etter hver UL, men forholde seg til menstermin til en annen termin blir fastsatt på OUL ;)
Jeg blander meg litt inn i det dere skriver.. men da lurer jeg på: etter sist tul ble jeg satt til bake en uke. Hva hadde du gjort da? Forholdt deg til menstermin eller tul?:)
Jeg synes det er vanskelig, hadde jeg ikke vært på til, hadde jeg jo forholdt meg til menstermin..
 
Back
Topp