Tidlig ultralyd

Jeg blander meg litt inn i det dere skriver.. men da lurer jeg på: etter sist tul ble jeg satt til bake en uke. Hva hadde du gjort da? Forholdt deg til menstermin eller tul?:)
Jeg synes det er vanskelig, hadde jeg ikke vært på til, hadde jeg jo forholdt meg til menstermin..
Jeg ville brukt menstermin frem til OUL. Jeg ble siste svangerskap satt både frem og tilbake med halvannen uke gap imellom (hadde mange UL). Det var menstermin frem til OUL som legene forholds seg til.
 
Jeg blander meg litt inn i det dere skriver.. men da lurer jeg på: etter sist tul ble jeg satt til bake en uke. Hva hadde du gjort da? Forholdt deg til menstermin eller tul?:)
Jeg synes det er vanskelig, hadde jeg ikke vært på til, hadde jeg jo forholdt meg til menstermin..

Da jeg var på TUL sa jordmoren at jeg skulle ta hennes termin beregning med et gram salt, fordi hun kun kan måle lengden hvor hodet ikke har rettet seg ut, derfor vil man så og si alltid bli satt tilbake her. Så hun sa jeg ikke skulle bli skuffet og at man som regel ble satt frem igjen ved OUL.
 
Da jeg var på TUL sa jordmoren at jeg skulle ta hennes termin beregning med et gram salt, fordi hun kun kan måle lengden hvor hodet ikke har rettet seg ut, derfor vil man så og si alltid bli satt tilbake her. Så hun sa jeg ikke skulle bli skuffet og at man som regel ble satt frem igjen ved OUL.
Okei, vanskelig det der altså, men spørs om jeg bare tar utg3i menstermin fram til oul :)
 
Jeg blander meg litt inn i det dere skriver.. men da lurer jeg på: etter sist tul ble jeg satt til bake en uke. Hva hadde du gjort da? Forholdt deg til menstermin eller tul?:)
Jeg synes det er vanskelig, hadde jeg ikke vært på til, hadde jeg jo forholdt meg til menstermin..
Ble også satt tilbake en uke. Men forholder meg foreløpig til menstermin :happy:
 
Da er nok en tidlig ul bestilt til 3.januarxsmile9 om det er fordi vi har vært gjennom prøverør, eller bare at jeg har lyst å se at lille har det godt vet jeg ikke, men gleder meg til å hilse på igjen:Heartred
 
Ultralyd uke 12+2 idag. Vi så en Helt fantastisk liten sprelleMANN på 5,5 cm. Da vet jeg at magefølelsen min om at jeg er guttemamma stemte. Det var ingen tvil om at det er gutt altså :D :Heartblue
 
Hvordan gikk det? :)

Det gikk fint! Ble satt tilbake en uke, så er 10+2 i dag, dagen etter TUL. Har egentlig ingen ide om hva som stemmer best med den og mens termin.. uansett!
Fikk masse bilder men den lille lå mest stille og sov egentlig:) var veldig spennende! Blir veldig lenge å vente på ordinær ul.
 
Det gikk fint! Ble satt tilbake en uke, så er 10+2 i dag, dagen etter TUL. Har egentlig ingen ide om hva som stemmer best med den og mens termin.. uansett!
Fikk masse bilder men den lille lå mest stille og sov egentlig:) var veldig spennende! Blir veldig lenge å vente på ordinær ul.
Så bra! Koselig med mageboerbilder :)
 
Back
Topp